• Managementul Conflictelor 

      Vizitiu, Daniela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Un studiu efectuat în America de către o Agenție de Management a arătat faptul că majoritatea managerilor de la nivelul conducerii firmei, precum şi cei de la nivelul intermediar, îşi petrec aproximativ 24% din timpul lor ...
    • Managementul conflictelor în cadrul echipelor Îndrumător științific, 

      Copae, Andreea Gabriela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Conflictul reprezintă o parte inevitabilă a vieţii organizaţionale. În fiecare organizaţie în curs de dezvoltare, la diferite niveluri, se desfășoară conflicte. Este o parte inevitabilă din dinamica de creştere a organizaţiei. ...
    • Managementul Conflictului în Instituțiile Școlare 

      Roman, Silvia (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Istoria se scrie sub ochii noștri! De ce spun asta? Oamenii trăiesc printre oameni. Oamenii muncesc cu oameni. Oamenii iubesc oameni. Altfel spus, oamenii conviețuiesc împreună. De aceea, este important pentru ei să se ...
    • Managementul performanței – proces continuu de dezvoltare a resurselor umane Coordonator stiințific, Conf.Dr. 

      Bute, Georgiana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Până nu de mult, factorul uman era privit ca un cost, nu ca o resursa , aceasta ocupând o poziție secundară în structura unei organizații. Cu timpul , lucrurile au evoluat, astăzi factorul uman este pus in centrul atenției, ...
    • Managementul procesului de negociere Coordonator științific, Prof. univ. dr. ec. Adrian Micu Masterand, Tudose ( 

      Tudose, Oana Ane-Mary (2020-07)
      Negocierea reprezintă un proces complicat şi adesea de lungă durată. Este un proces de comunicare, de relaţionare, de construirea unor punţi între parteneri. Ei se cauta şi se tatonează, se contactează, curtează, discută, ...
    • Managementul relatiilor cu clientii in sistemul bancar. Studiu de caz privind satisfactia clientilor cu privire la noile tehnologii utilizat E-Banking. 

      Nicu, Fanel-Florin (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      În ultimele două decenii, am fost martorii unor schimbări majore în paradigmele bancare, din cauza numeroaselor provocări cu care s-a confruntat sectorul bancar. Realitățile din sectorul bancar post-criză au pus și mai ...
    • Motivarea prin Recompensare la S.C. CONTRAST IMPEX S.R.L 

      Dumitrescu, Ștefania - Marcela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      De-a lungul timpului, s-a demonstrat că resursa umană rămâne principala resursă a oricărei organizaţii, prin eficienţă și contribuție în orice domeniu de activitate. În condițiile economiei bazate pe cunoaștere, rolul și ...
    • Motivația pentru munca în echipă în cadrul cabinetului stomatologic 

      Roșu, Gabriela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Lucrul in echipă este mijlocul prin care oamenii obișnuiți obțin rezultate neobișnuite. Munca în echipa medicului dentist este o componentă care se regăsește în specificațiile fiecărui post disponibil într-un cabinet ...
    • Performanță și Munca în Echipă 

      Roman, Ionelia (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Aceasta lucrare are ca scop formarea unor echipe performante, care se caracterizeazâ printr-o coeziune ridicatâ, performanţă, încredere, o mai buna capacitate de rezolvare a sarcinilor şi a problemelor, de a-şi asuma ...
    • Piața de outsorcing din România-externalizarea serviciilor de marketing 

      Tîrcă, Mihaela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-25)
      Outsourcing-ul sau externalizarea serviciilor reprezintă modalitatea prin care companiile se dezvoltă mai eficient. Prin participarea la un intemship în cadrul unei companii care și-a externalizat serviciile, de unde ann ...
    • PLAN DE DEZVOLTARE AL LEADERSHIPULUI ÎN CADRUL COMPANIEI - LIBERTY Galați SA - 

      Constantin, Nicoleta-Daniela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Prezenta lucrare urmărește să rezolve problema leadershipului în activitățile economice actuale, să înțeleagă importanța acestui proces și să evidențieze caracteristicile adevăraților lideri. Datorită spațiului limitat, ...
    • Proiectarea unui model de afaceri utilizând metodologia Lean Business Canvas 

      Tobie, Dragoș Mihai (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Cursul Modele de afaceri susținut de coordonatorul meu, Prof. Univ. Dr. Căpățînă Alexandru, m-a făcut să îmi doresc să cercetez și să aprofundez metodele de proiectare a unei afaceri. Plecând de la acest studiu am constatat ...
    • SMART-WORKING/TELEMUNCA SAU LUCRUL DE ACASĂ? CE VOR TREBUI SĂ ALEAGĂ FIRMELE ROMÂNESTI ÎN URMĂTORII ANI? 

      Pintilie, Doinita (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Declararea pandemiei de COVID-19 la nivel mondial și a stării de urgență, inclusiv pe teritoriul României, a adus cu sine un fenomen real de distanțare socială, iar în acest context, telemunca și munca la domiciliu au ...
    • STRATEGIA DE BRAND ȘI IMPACTUL ASUPRA DEZVOLTĂRII ORGANIZAȚIEI COMPLEX TERRA CLINIQUE 

      Portase, Geanina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      În prezent, brandurile, atât cele personale căt și cele ale companiilor, au devenit o tendință pe toate piețele. Brandurile bine poziționate cu o imagine puternică oferă valoare clienților și creează relații profitabile ...
    • Strategia de diversificare a gamei de produse în cadrul HP Inc 

      Liulcenco, Alexandra (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Majoritatea firmelor dețin în prezent mai multe produse pe piață. În acest sens, producția lor este diversificată sau orizontal integrată. Această politică generează mai multe întrebări, precum: “Dece optează companiile ...
    • Strategii de Dezvoltare Profesională în Cadrul ANAF 

      Panica, Georgiana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Lucrarea propune o cercetare privind creșterea performanței funcționarilor publici din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală prin orientarea canalizată asupra formării și perfecționării profesionale ale acestora. ...
    • Strategii și politici de recompensare 

      Păun, George Robert (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      În ultima vreme literatura de specialitate introduce tot mai frecvent conceptul de managementul recompenselor. Prin managementul recompenselor întelegem elaborarea şi implementarea strategiilor, politicilor şi sistemelor ...
    • Stresul organizațional și factorii care influențează munca în domeniul call-center STUDIU DE CAZ 

      Tofăleanu, Laura Monica (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Stresul reprezintă o problemă majoră a societății noastre, nu doar în viața personală, ci și în plan profesional; cu atât mai mult, având în vedere faptul că ne petrecem mare parte din timp la locul de muncă, stresul ...
    • Tendințe de Viitor în Managementul Resurselor Umane Practici de viitor implementate încompania Webhelp 

      Boian, Dragoș Gabriel (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Managementul resurselor umane, încă de la începutul secolului XXI și până în prezent se află în plină și continuă dezvoltare, având în vedere schimbările tehnologice tot mai frecvente, dar și nevoile tot mai diversificate ...
    • Turismul medical, strategia de nișă aplicabilă în cadrul serviciilor stomatologice 

      Leață, Răzvan (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Turismul medical reprezintă organizarea călătoriilor în alte țări, cu scopul realizării unor tratamente medicale necesare. Persoanele care apelează la servicii medicale în afara țării au nevoie cel mai adesea de ajutorul ...