• Performanță și Munca în Echipă 

      Roman, Ionelia (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Aceasta lucrare are ca scop formarea unor echipe performante, care se caracterizeazâ printr-o coeziune ridicatâ, performanţă, încredere, o mai buna capacitate de rezolvare a sarcinilor şi a problemelor, de a-şi asuma ...
    • Piața de outsorcing din România-externalizarea serviciilor de marketing 

      Tîrcă, Mihaela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-25)
      Outsourcing-ul sau externalizarea serviciilor reprezintă modalitatea prin care companiile se dezvoltă mai eficient. Prin participarea la un intemship în cadrul unei companii care și-a externalizat serviciile, de unde ann ...
    • PLAN DE DEZVOLTARE AL LEADERSHIPULUI ÎN CADRUL COMPANIEI - LIBERTY Galați SA - 

      Constantin, Nicoleta-Daniela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Prezenta lucrare urmărește să rezolve problema leadershipului în activitățile economice actuale, să înțeleagă importanța acestui proces și să evidențieze caracteristicile adevăraților lideri. Datorită spațiului limitat, ...
    • Proiectarea unui model de afaceri utilizând metodologia Lean Business Canvas 

      Tobie, Dragoș Mihai (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Cursul Modele de afaceri susținut de coordonatorul meu, Prof. Univ. Dr. Căpățînă Alexandru, m-a făcut să îmi doresc să cercetez și să aprofundez metodele de proiectare a unei afaceri. Plecând de la acest studiu am constatat ...
    • SMART-WORKING/TELEMUNCA SAU LUCRUL DE ACASĂ? CE VOR TREBUI SĂ ALEAGĂ FIRMELE ROMÂNESTI ÎN URMĂTORII ANI? 

      Pintilie, Doinita (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Declararea pandemiei de COVID-19 la nivel mondial și a stării de urgență, inclusiv pe teritoriul României, a adus cu sine un fenomen real de distanțare socială, iar în acest context, telemunca și munca la domiciliu au ...
    • STRATEGIA DE BRAND ȘI IMPACTUL ASUPRA DEZVOLTĂRII ORGANIZAȚIEI COMPLEX TERRA CLINIQUE 

      Portase, Geanina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      În prezent, brandurile, atât cele personale căt și cele ale companiilor, au devenit o tendință pe toate piețele. Brandurile bine poziționate cu o imagine puternică oferă valoare clienților și creează relații profitabile ...
    • Strategia de diversificare a gamei de produse în cadrul HP Inc 

      Liulcenco, Alexandra (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Majoritatea firmelor dețin în prezent mai multe produse pe piață. În acest sens, producția lor este diversificată sau orizontal integrată. Această politică generează mai multe întrebări, precum: “Dece optează companiile ...
    • Strategii de Dezvoltare Profesională în Cadrul ANAF 

      Panica, Georgiana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Lucrarea propune o cercetare privind creșterea performanței funcționarilor publici din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală prin orientarea canalizată asupra formării și perfecționării profesionale ale acestora. ...
    • Strategii și politici de recompensare 

      Păun, George Robert (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      În ultima vreme literatura de specialitate introduce tot mai frecvent conceptul de managementul recompenselor. Prin managementul recompenselor întelegem elaborarea şi implementarea strategiilor, politicilor şi sistemelor ...
    • Stresul organizațional și factorii care influențează munca în domeniul call-center STUDIU DE CAZ 

      Tofăleanu, Laura Monica (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Stresul reprezintă o problemă majoră a societății noastre, nu doar în viața personală, ci și în plan profesional; cu atât mai mult, având în vedere faptul că ne petrecem mare parte din timp la locul de muncă, stresul ...
    • Tendințe de Viitor în Managementul Resurselor Umane Practici de viitor implementate încompania Webhelp 

      Boian, Dragoș Gabriel (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Managementul resurselor umane, încă de la începutul secolului XXI și până în prezent se află în plină și continuă dezvoltare, având în vedere schimbările tehnologice tot mai frecvente, dar și nevoile tot mai diversificate ...
    • Turismul medical, strategia de nișă aplicabilă în cadrul serviciilor stomatologice 

      Leață, Răzvan (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Turismul medical reprezintă organizarea călătoriilor în alte țări, cu scopul realizării unor tratamente medicale necesare. Persoanele care apelează la servicii medicale în afara țării au nevoie cel mai adesea de ajutorul ...
    • Utilizarea Tehnologiei Informației în Gestionarea Patrimoniului Cultural 

      Hărăpescu, Ana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Schimbǎrile radicale și intempestive provocate de recenta crizǎ sanitarǎ globalǎ a anului 2020, cu implicații încǎ insuficient cunoscute, însǎ resimțite în plan economic, social, politic, cultural și ideologic, obligǎ ...