• IMPACTUL LANSĂRII UNUI BUSINESS DE TIP COFFEE VAN ÎNTR O ZONĂ TURISTICĂ 

      Tolbariu, Elena (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Tema aleasă reprezintă punctul meu de pornire pe piața micilor într eprinderi. Această lucrare reprezintă totodată și o parte a planului de afacere viitoare. Prin intermediul acesteia, vreau să introduc o idee relativ ...
    • IMPACTUL PLATFORMEI DE PROMOVARE A ARTIȘTILOR ASUPRA DEZVOLTĂRII BRANDULUI GLOBAL RECORDS 

      Simionescu, Andrei (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Titlul lucrării este Impactul platformei de promovare a artiștilor asupra dezvoltării brandului Global Records și are ca obiectiv analiza evoluției brandului Global Records și a artiștilor acestuia. Tema aleasă a pornit ...
    • Impactul Publicității Asupra Publicului Feminin 

      Buza, Tatiana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      În zilele noastre , marketingul adresat femeilor este un subiect actual în mai multe domenii, care până nu demult au fost comune atât pentru femei cât și pentru bărbați. De multe ori în fața antreprenorilor apare întrebarea ...
    • Impactul Televiziunii Asupra Populației 

      Grigore, Andreea- Alexandra (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Scopul acestei lucrări este de a face o cercetare și de a trage un semnal de alarmă către populație pentru a conștientiza efectele televizorului și a televiziunii asupra generației tinere și nu numai. Obiectivele cele mai ...
    • Implicarea stakeholderilor în acțiunile sustenabile demarate de compania H&M 

      Păcuraru (Burghelea), Nicoleta (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Progresul tehnologic și evoluția mediului de afaceri dăunează pe zi ce trece mediului înconjurător, resursele naturale sunt folosite excesiv iar procesele de producție dăunează mediului prin metodele folosite. Continuând ...
    • Influența factorilor culturali asupra designului website-urilor companiilor multinaționale: Hyundai 

      Fîșie, Diana-Mădălina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Domeniul marketingului a început odată cu Revoluția Industrială și prevalează de atunci până în momentul de față. În prezent a căpătat forme diferite și operează într-un mod îmbunătățit. Acest lucru presupune folosirea ...
    • Influența reclamelor asupra comportamentului consumatorului în cadrul organizației Christian Tour Coordonator 

      Popovici, Gabriela-Iuliana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Am ales această temă deoarece am vrut să vin în ajutorul celor care dețin organizații turistice și nu numai, de a vedea care este rolul publicității oferite de aceștia și cum îi influențează pe clienții actuali dar și pe ...
    • Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO 

      ALEXA, Bogdan Marius (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Lucrarea „Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO” prezintă, pe parcursul a patru capitole, importanța unei optimizării pentru motoarele de căutare și cum poate îmbunătăți sau ...
    • Lansarea clubului de fitness World Class în Galați 

      Năstase, Oana-Nicoleta (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      În ultimii ani, exercițiul fizic a devenit de o importanță vitală pentru cea mai mare parte a populației la nivel mondial. Nu este surprinzător, acest lucru creează o piață importantă în jurul fitness-ului, activităților ...
    • Manipularea Sentimentelor În Vânzări Prin Modelul De Trade Marketing Al COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY 

      Hodorogea, Rãzvan-Gabriel (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Adeseori ne regãsim în dificultatea de a înţelege şi de a fi capabili sã ne explicãm cum de unele afaceri au succes, notorietate şi sunt mult mai performante din punct de vedere al vânzãrilor decât alte afaceri. De ce ...
    • MARKETING ȘI TURISM CULINAR STUDIU DE CAZ TURISMUL CULINAR ÎN REPUBLICA MOLDOVA 

      Ermacov, Elena (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Studiul își propune să ofere o perspectivă asupra gastronomiei și turismului culinar în lume și să ofere o descriere foarte exactă și aprofundată a modelului de turism gastronomic din Republica Moldova, cu toate aspectele ...
    • Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual 

      Banariuc, Nadejda (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)
      În lucrarea ,,Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual” a stat la bază cercetărea imporatnței de punere pe piață a unui medicament original și a unuia generic, care sunt diferențele dintre cele ...
    • Mesajul electoral versus imaginea publică în marketingul politic 

      Zinica, Daniel (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Marketingul politic este o disciplină în plină evoluție și considerată nouă , din punct de vedere științific. Acesta surprinde o evoluție a abordării politice și trebuie să fie legat de alte fenomene adiacente și complementare: ...
    • Metode de promovare a vânzărilor folosite de compania Sephora 

      Oprea, Nina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Dinamismul societății contemporane și perspectivele globalizării vieții sociale au determinat mutații esențiale în funcționarea mecanismelor economice și în activitatea organizațiilor, schimbări care la rândul lor, au ...
    • Model strategic de analiză a comunicării în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale Studiu de caz: UNICEF 

      Rață, Laura-Andreea (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Această lucrare a apărut din nevoia de a studia comunicarea în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale, pentru a observa toate elementele care sunt implicate într-o comunicare eficientă. Studiul comunicării ...
    • Municipalitatea ca Firmă de Marketing 

      Radu, Constina Alina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Ultimul deceniu a intensificat competiția investițiilor între diferite locuri și regiuni. Locuri noi, mai puțin cunoscute în trecut, devin atracții pentru potențialii investitori, motiv pentru care este necesară o abordare ...
    • PIAŢA PRODUSELOR ALIMENTARE BIO - analiză comparativă a reclamelor pentru mărci şi percepţia consumatorilor 

      Mărgărit, Mihai (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      “Marketingul reprezintă un proces social şi managerial prin care grupurile sau indivizii obţin ceea ce le trebuie sau îşi doresc prin crearea şi schimbul de produse ori valori cu alte grupuri şi indivizi”. Philip ...
    • Poziționarea pe piața EdTech din România a unei platforme on-line de consiliere în carieră 

      Hlenschi, Ana-Maria (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Proiectul Edutrack a fost o provocare pentru mine, încă de la scrierea planului de afaceri în cadrul proiectului AntRes unde, dupa 80 de ore de cursuri de formare pentru scrierea de proiecte cu finanțare europeană, am decis ...
    • Proiectarea unei strategii digitale ( studiu de caz www.zago.ro) 

      Goria, Mihai Gabriel (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Motivul alegerii temei coincide cu motivul principal pentru care am urmat acest program de masterat. La începutul anului 2016 am luat decizia construirii unei platforme online (www.zago.ro) prin intermediul căreia producătorii ...
    • PUBLICITATE CU EFECT. EFICIENȚA CAMPANIILOR PUBLICITARE 

      Rugină, Sorin (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Imaginează-ți că ești un antreprenor român care dorește să-și promoveze serviciile/produsele pe TV. Ai la dispoziție o întreagă paletă de televiziuni - unele generaliste, altele de nișă – a căror audiență poate fi ...