• Analiza impactului noului segment de consumatori - LOHAS asupra marketingului 

      Pintilie, Andreea (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Stilul de viaţă al consumatorului se construieşte în timp, mai mult decât atât se poate spune că depinde de nivelul de educaţie şi mediul în care trăieşte. În funcţie de preocupările zilnice, de locurile pe care le ...
    • Efectele Publicității Negative 

      Pepelea, Monica-Maricela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      De ce am ales să mă focusez în studiul meu pe tema publicitații negative? Pentru că oamenii sunt mai atrași de negativ, este mai intrigant, mai captivant. La fel este si modul în care funcționează publicitatea negativă. Pentru ...
    • Elaborarea unei strategii de creare a unei comunități în domeniul designului grafic. 

      Pintilie, Dragoș-George (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Odată cu saturația pieței și intensificarea concurenței, companiile s-au aflat mereu într-un proces de inovare continuă în ceea ce privește modalitățile de promovare și poziționare față de consumatori. Lupta acerbă pentru ...
    • IMPACTUL LANSĂRII UNUI BUSINESS DE TIP COFFEE VAN ÎNTR O ZONĂ TURISTICĂ 

      Tolbariu, Elena (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Tema aleasă reprezintă punctul meu de pornire pe piața micilor într eprinderi. Această lucrare reprezintă totodată și o parte a planului de afacere viitoare. Prin intermediul acesteia, vreau să introduc o idee relativ ...
    • IMPACTUL PLATFORMEI DE PROMOVARE A ARTIȘTILOR ASUPRA DEZVOLTĂRII BRANDULUI GLOBAL RECORDS 

      Simionescu, Andrei (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Titlul lucrării este Impactul platformei de promovare a artiștilor asupra dezvoltării brandului Global Records și are ca obiectiv analiza evoluției brandului Global Records și a artiștilor acestuia. Tema aleasă a pornit ...
    • Impactul Publicității Asupra Publicului Feminin 

      Buza, Tatiana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      În zilele noastre , marketingul adresat femeilor este un subiect actual în mai multe domenii, care până nu demult au fost comune atât pentru femei cât și pentru bărbați. De multe ori în fața antreprenorilor apare întrebarea ...
    • Impactul Televiziunii Asupra Populației 

      Grigore, Andreea- Alexandra (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Scopul acestei lucrări este de a face o cercetare și de a trage un semnal de alarmă către populație pentru a conștientiza efectele televizorului și a televiziunii asupra generației tinere și nu numai. Obiectivele cele mai ...
    • Influența factorilor culturali asupra designului website-urilor companiilor multinaționale: Hyundai 

      Fîșie, Diana-Mădălina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Domeniul marketingului a început odată cu Revoluția Industrială și prevalează de atunci până în momentul de față. În prezent a căpătat forme diferite și operează într-un mod îmbunătățit. Acest lucru presupune folosirea ...
    • Influența reclamelor asupra comportamentului consumatorului în cadrul organizației Christian Tour Coordonator 

      Popovici, Gabriela-Iuliana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Am ales această temă deoarece am vrut să vin în ajutorul celor care dețin organizații turistice și nu numai, de a vedea care este rolul publicității oferite de aceștia și cum îi influențează pe clienții actuali dar și pe ...
    • Lansarea clubului de fitness World Class în Galați 

      Năstase, Oana-Nicoleta (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      În ultimii ani, exercițiul fizic a devenit de o importanță vitală pentru cea mai mare parte a populației la nivel mondial. Nu este surprinzător, acest lucru creează o piață importantă în jurul fitness-ului, activităților ...
    • Manipularea Sentimentelor În Vânzări Prin Modelul De Trade Marketing Al COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY 

      Hodorogea, Rãzvan-Gabriel (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Adeseori ne regãsim în dificultatea de a înţelege şi de a fi capabili sã ne explicãm cum de unele afaceri au succes, notorietate şi sunt mult mai performante din punct de vedere al vânzãrilor decât alte afaceri. De ce ...
    • Model strategic de analiză a comunicării în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale Studiu de caz: UNICEF 

      Rață, Laura-Andreea (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Această lucrare a apărut din nevoia de a studia comunicarea în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale, pentru a observa toate elementele care sunt implicate într-o comunicare eficientă. Studiul comunicării ...
    • Municipalitatea ca Firmă de Marketing 

      Radu, Constina Alina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Ultimul deceniu a intensificat competiția investițiilor între diferite locuri și regiuni. Locuri noi, mai puțin cunoscute în trecut, devin atracții pentru potențialii investitori, motiv pentru care este necesară o abordare ...
    • Relațiile Publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism 

      Dimofte, Daniela-Elena (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02)
      Din dorința de a afla mai multe despre relațiile publice, ce sunt ele și cum funcționează, am ales această temă „Relații publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism” pentru a aprofunda considerațiile ...
    • Rolul publicității în formarea și educarea opiniei consumatorilor 

      Munteanu, Crina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Importanța comunicării în domeniul unei afaceri este cheia către succes ce ajută la îmbunătățirea cooperației și înțelegeri. Comunicarea fiind cel mai bun canal de interacțiune cu clienții care aduc profit și benefici ...
    • Strategii CRM adoptate de firmele dezvoltatoare de software din România 

      Cojocaru, Sebastian-Ștefan (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Companiile sunt într-o cursă constantă pentru a-și crește profiturile, pentru a-și menține clienții actuali și pentru a câștiga clienți noi, concurând pe o piață globală în continuă expansiune. Unul dintre numeroasele ...
    • Strategii de adaptare a companiilor, în situații de criză, la noile condiții ale pieței 

      Breabin, Tatiana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Prima criză economică care a avut un impact incontestabil asupra întregului glob a fost Marea criză Economică din 1929-1933. Cauza apariției acesteia a fost supraproducția și s-a manifestat printr-o scădere dramatică a ...
    • Strategii de identificare a oportunităţilor de promovare în reţelele de socializare 

      Stratulat, Smărăndița (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Social media a revoluționat modul în care brandurile interacționează cu utilizatorii oferind o creştere a nivelului de funcționalitate și comoditate ajutând la dezvoltarea şi crearea unor relaţii personale cu aceştia, ...
    • Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor 

      Szilagy, Alexandru (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-24)
      Tema aleasă de mine pentru lucrarea de disertație este „Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor”. Mi-am ales această temă în primul rând deoarece consider că promovarea este o ...
    • Utilizarea observării în investigarea fenomenelor de marketing: aplicație practică pentru cercetare 

      Măciucă, Georgiana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      În concluzie, pentru a putea realiza o cercetare de marketing avem nevoie de o analiză a cheltuielilor, urmărindu-se permanent optimizarea raportului efort-efect. Deasemena, trebuie specificat, faptul că, în urma unui ...