Afișează articolele 21-28 of 28

    • Jurnaliștii moldoveni și politica. Cazul Nataliei Morari 

      Boboc, Maria (Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, 2022-07-09)
    • MASS-MEDIA, ÎNTRE ADEVĂR ȘI MANIPULAREA OPINIEI PUBLICE 

      LARE, DANIEL (UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2021-02-19)
      Astăzi, graţie dezvoltării fără precedent a mijloacelor de informare în masă, a capacităţilor noilor tehnici de comunicare, informaţia circulă în mare viteză pe întreaga planetă. De aceea, consumul zilnic de informaţie, ...
    • Trecut și prezent în publicitatea românească. Eugenia, un brand etern 

      DAVID, COSMIN (UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2021-02-19)
      Conceptul de publicitate pare chiar a fi in acest caz un termen la o primă vedere. Totuși, imediat ce încercăm să luăm în calcul acest apar mai multe confuzii. Lucrarea cu titlul Trecut și prezent în publicitatea românească ...
    • Profilul femeii-candidat în afișul electoral românesc 

      ANTON, CĂTĂLINA SIMONA MĂDĂLINA (UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2021-02-19)
      Lucrarea de față își propune să evidențieze faptul că afișul electoral, ca instrument fundamental de lucru într-o campanie electorală, a trecut mai multe etape de evoluție și declin și reprezintă un barometru perfect al ...
    • SPECIFICUL PUBLICITĂȚII ROMȂNEȘTI 

      CIUCĂ, CĂTĂLINA (UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2020-07-07)
      Publicitatea românească, și nu doar ea, stimulează nevoi de care te-ai putea lipsi. Eu personal (ca marea majoritate a consumatorilor, de altfel) am o relaţie ambivalentă cu publicitatea: o iubesc, o şi urăsc în același ...
    • Mass-media și societatea civilă. Colaborări și întrepătrunderi. Capacitatea acestora de a influența viziuni 

      MISTREAN, ALINA (UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2020-07-07)
      Științele comunicării mediatice sunt mereu de actualitate, mai ales când vorbim despre efectele ei asupra societății. Pentru a înțelege în ce fel aceasta ne influențează, trebuie să delimităm toate componentele ei, felul ...
    • Criza de comunicare. Rolul mass-media în gestionarea crizei 

      CREȚU, ANA (UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2020-07-07)
      Zilnic, în mass-media sunt prezentate diverse conflicte de natură socială, politică sau economică, însoțite de drama umană sau dezastre naturale. Aceste evenimente sunt etichetate de jurnaliști, drept „situații de criză”, ...
    • Femeia-jurnalist. Între siguranța din fața unui prompter și dinamismul din tranșeele războaielor lumii. Perspective, asemănări, deosebiri 

      BLĂNARU, GEORGETA (UNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITERE, 2020-07-07)
      Lucrarea de față își propune să prezinte principalele aspecte ale meseriei de jurnalist, începând de la apariția profesiei, cât și până în zilele noastre. Astăzi, trăim într-o epocă a tehnologiilor informațonale, datorită ...