• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • română 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Logare
Vezi articolul 
  •   Pagina principală
  • Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații
  • Facultatea de Litere
  • Științe ale comunicării
  • Jurnalism (licență)
  • Jurnalism (licență) (2019-2024)
  • Vezi articolul
  •   Pagina principală
  • Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații
  • Facultatea de Litere
  • Științe ale comunicării
  • Jurnalism (licență)
  • Jurnalism (licență) (2019-2024)
  • Vezi articolul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Trecut și prezent în publicitatea românească. Eugenia, un brand etern

Thumbnail
View/Open
David Cosmin, Trecut și prezent în publicitatea românească.pdf (1.421Mb)
David Cosmin, Trecut și prezent în publicitatea românească.pdf (1.421Mb)
Dată
2021-02-19
Autor
DAVID, COSMIN
Metadata
Arată înregistrarea completă a articolului
Abstract
Conceptul de publicitate pare chiar a fi in acest caz un termen la o primă vedere. Totuși, imediat ce încercăm să luăm în calcul acest apar mai multe confuzii. Lucrarea cu titlul Trecut și prezent în publicitatea românească ăși propune o abordare teoretică și analitică asupra conceptelor Publicitate și Cultură, a relației de interdependență a acestora și a felului în care acestea se regăsesc una pe teritoriul celeilalte, de-a lungul istoriei.
URI
http://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7893
Colecții
  • Jurnalism (licență) (2019-2024) [28]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactați-ne | Trimite feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Răsfoiește

În tot DSpaceComunități; ColecțiiDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecteAceastă colecțieDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecte

Contul meu

Conectare

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactați-ne | Trimite feedback
Theme by 
Atmire NV