Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorDAVID, COSMIN
dc.date.accessioned2021-06-19T09:24:45Z
dc.date.available2021-06-19T09:24:45Z
dc.date.issued2021-02-19
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7893
dc.description.abstractConceptul de publicitate pare chiar a fi in acest caz un termen la o primă vedere. Totuși, imediat ce încercăm să luăm în calcul acest apar mai multe confuzii. Lucrarea cu titlul Trecut și prezent în publicitatea românească ăși propune o abordare teoretică și analitică asupra conceptelor Publicitate și Cultură, a relației de interdependență a acestora și a felului în care acestea se regăsesc una pe teritoriul celeilalte, de-a lungul istoriei.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUNIVERSITATEA ,,DUNĂREA DE JOS “ DIN GALAȚI, FACULTATEA DE LITEREro_RO
dc.subjectPublicitate românească, Eugenia, brandro_RO
dc.titleTrecut și prezent în publicitatea românească. Eugenia, un brand eternro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului