Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorPopa, Mădălina
dc.date.accessioned2022-10-10T08:57:46Z
dc.date.available2022-10-10T08:57:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/8950
dc.descriptionLucrare de disertație.Coordonator științific, Conf.dr. Ludmila - Daniela Manearo_RO
dc.description.abstractÎn urma celor analizate, s-a ajuns la concluzia că, resursele umane constituie unul dintre cele mai esențiale resurse din cadrul unei organizații, iar în vederea organizării și gestionării eficiente a resursei umane a fost nevoie de elaborarea și implementarea unui management al resurselor umane, astfel încât să se asigure într-o măsură cât mai mare și atingerea obiectivelor organizaționale și personale. Unul dintre obiectivele acestei lucrări a fost realizarea unei analize teoretice privind importanța și rolul resurselor umane și identificarea impactului generat de pandemia Coviss-19 asupra resurselor umane din sectorul serviciilor, astfel că, pandemia Covid 19 are un impact negativ asupra resurselor umane, aspect evidențiat și susținut și de informațiilor funizate de Inspecția Muncii, care ne indică faptul că numărul de salariați activi s-a redus în primele 3 luni ale anului 2020 cu 904,4 mii, respectiv de la 6.474,3 mii persoane în luna decembrie 2019 la 5.569,9 mii persoane în luna martie 2020, aceste date fiind destul de îngrijorătoare ținând cont că, rata șomajului era destul de ridicată și înainte de pandemie. De asemenea, un alt obiectiv a fost și realizarea unei analize a populației ocupate în sectorul serviciilor în perioada 2015-2020, datele indicându-ne faptul că, în perioada analizată rata de activitate a populației ocupate pe activități din sectorul serviciilor este mai ridicată în rândul populației ocupate de gen masculin. Totodată, analiza ne-a arătat o evoluție pozitivă a populației ocupate în servicii, fiind înregistrate valori pozitive de la an la an, dar în același timp au fost înregistrate evoluții negative în cadrul anumitor activități din sectorul terțiar (cum ar fi domeniul horeca și hoteluri) în anul 2020, evoluție pe care o punem pe seama restricțiilor și a efectelor negative pe care pandemia Covid-19 le-a generat asupra tuturor sectoarelor economice. În concluzie, resursele umane în sectorul serviciilor și nu numai joacă un rol esențial în dezvoltarea unei organizații, dar și în vederea atingerii performanței organizaționale și personale, a eficienței și a eficacității, precum și în asigurarea dezvoltării economice și a calității vieții, de aceea este foarte important să se acorde o atenție deosebită acesteia și să i se asigure toate condițiile de lucru în vederea preîntâmpinării unor decalaje de personal indifferent de sectorul de activitate.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectADMINISTRAREA ŞI DEZVOLTAREA AFACERILOR ÎN TURISMro_RO
dc.titleRolul și importanța resurselor umane în sectorul serviciilorro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului