Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
Răsfoiește după:
Sub-comunități din această comunitate
-
Administrarea afacerilor [73]
Lucrări de licență și de disertație din domeniul "Administrarea afacerilor", în cadrul Facultății de Economie și administrarea afacerilor -
Informatică economică [7]
Lucrări de licență și de disertație din domeniul "Informatică economică", în cadrul Facultății de Economie și administrarea afacerilor -
Contabilitate [40]
Lucrări de licență și de disertație din domeniul "Contabilitate", în cadrul Facultății de Economie și administrarea afacerilor -
Finanțe [60]
Lucrări de licență și de disertație din domeniul "Finanțe", în cadrul Facultății de Economie și administrarea afacerilor -
Management [54]
Lucrări de licență și de disertație din domeniul "Management", în cadrul Facultății de Economie și administrarea afacerilor -
Marketing [61]
Lucrări de licență și de disertație din domeniul "Marketing", în cadrul Facultății de Economie și administrarea afacerilor -
Economie și afaceri internaționale [22]
Lucrări de licență și de disertație din domeniul "Economie și afaceri internaționale", în cadrul Facultății de Economie și administrarea afacerilor
Înregistrări recente
-
Generațiile x, y, și z la locul de muncă – valori , așteptări și motivații
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)Această lucrare își propune să dezvăluie care sunt valorile, așteptările și motivațiile angajaților dintr-o instituție de stat, care aparțin diferitelor generații. Am pornit de la partea teoretică a conceptului de echipă ... -
Analiza impactului politicii de CSR la nivelul companiei OMV Petrom
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)Prezenta lucrare a fost concepută pentru a dobândi o înțelegere a responsabilității sociale a întreprinderilor.Acest concept a primit o importanță majoră atunci când organizațiile trebuie să integreze preocupările sociale ... -
STRATEGIA DE BRAND ȘI IMPACTUL ASUPRA DEZVOLTĂRII ORGANIZAȚIEI COMPLEX TERRA CLINIQUE
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)În prezent, brandurile, atât cele personale căt și cele ale companiilor, au devenit o tendință pe toate piețele. Brandurile bine poziționate cu o imagine puternică oferă valoare clienților și creează relații profitabile ... -
SMART-WORKING/TELEMUNCA SAU LUCRUL DE ACASĂ? CE VOR TREBUI SĂ ALEAGĂ FIRMELE ROMÂNESTI ÎN URMĂTORII ANI?
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Declararea pandemiei de COVID-19 la nivel mondial și a stării de urgență, inclusiv pe teritoriul României, a adus cu sine un fenomen real de distanțare socială, iar în acest context, telemunca și munca la domiciliu au ... -
Managementul relatiilor cu clientii in sistemul bancar. Studiu de caz privind satisfactia clientilor cu privire la noile tehnologii utilizat E-Banking.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)În ultimele două decenii, am fost martorii unor schimbări majore în paradigmele bancare, din cauza numeroaselor provocări cu care s-a confruntat sectorul bancar. Realitățile din sectorul bancar post-criză au pus și mai ... -
INFLUENȚELE RECENZIILOR ONLINE ASUPRA DECIZIILOR CONSUMATORILOR
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Web 2.0, cea de-a doua etapă a dezvoltării a fost esențială în transformarea Internetului de la un mediu de difuzare la unul interactiv, permițând dezvoltarea social media. Internetul a devenit rapid o platformă în care ... -
PLAN DE DEZVOLTARE AL LEADERSHIPULUI ÎN CADRUL COMPANIEI - LIBERTY Galați SA -
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Prezenta lucrare urmărește să rezolve problema leadershipului în activitățile economice actuale, să înțeleagă importanța acestui proces și să evidențieze caracteristicile adevăraților lideri. Datorită spațiului limitat, ... -
Aspecte privind evaluarea unei companii în vederea finanțării prin creditare bancară a IMM-urilor - SC HAPPY FARMER SRL - Coordonator ştiinţific,
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Zilnic apar noi entități economice de mici, medii sau mari dimensiuni, entități denumite IMM – uri.În Capitolul 1, este prezentat ce reprezintă un IMM, anume entitatea sau întreprinderea cu un număr mic de angajați, care ... -
Controlul intern în instituțiile de credit
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Am ales această temă din dorința de a afla cât mai multe informații ce au legătură cu riscurile cu care se pot confrunta băncile, dar si alte curiozități din domeniul bancar. Dea lungul timpului cercetările în domeniu ... -
STUDIUL FACTORILOR DETERMINANȚI AI PROFITABILITĂȚII FIRMELOR DIN SECTORUL FARMACEUTIC
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Am ales să aprofundez tema Studiul factorior determinanți ai profitabilității firmelor din sectorul farmaceutic întrucât performanţa este un aspect important în orice activitate şi cu atât mai mult în domeniul economic. ... -
ROLUL MARKETINGULUI ÎN STRATEGIA DE PROMOVARE A PROFESIEI MILITARE, RECRUTAREA ȘI SELECȚIA PERSONALULUI MILITAR
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)Ceea ce mi-am propus în elaborarea acestei lucrări, a fost abordarea unui domeniu ca cel al rolul marketingului în procesul recrutării şi selecţiei resursei umane din Ministerul Apărării Naționale, precum și analizarea ... -
Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)În lucrarea ,,Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual” a stat la bază cercetărea imporatnței de punere pe piață a unui medicament original și a unuia generic, care sunt diferențele dintre cele ... -
Mesajul electoral versus imaginea publică în marketingul politic
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Marketingul politic este o disciplină în plină evoluție și considerată nouă , din punct de vedere științific. Acesta surprinde o evoluție a abordării politice și trebuie să fie legat de alte fenomene adiacente și complementare: ... -
Antreprenoriatul în Turism și Finanțarea Europeană
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Antreprenoriatul reprezintă patrimoniul economic al unei țări, al cărui importanță este recunoscută atât pe plan național cât și global. Este o temă contemporană care a trezit curiozitatea atât a cercetătorilor din numeroase ... -
Turismul românesc din perspectivă europeană
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Călătoria in toate formele ei a reprezentat baza dezvoltării relatiilor interumane si economice cu impact asupra evolutiei omenirii.Nativ omul a fost fascinat mereu să descopere noi destinatii, să exploreze și să caute ... -
Impactul atentatelor teroriste asupra turismului mondial
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Turismul a fost in istorie o preocupare importanta a oamenilor. Motivele practicarii turismului au fost diferite, dar in majoritatea cazurilor, oamenii s-au deplasat, excluzand cazurile atunci cand se stabileau definitiv ... -
Mutații în evoluția fenomenului turistic în Municipiul Oradea
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022-02)Evoluția industriei turismului, chiar și în perioade sociale, economice și politice nefavorabile, a determinat că turismul este unul dintre cele mai dinamice sectoare economice de astăzi. Problemele de turism sunt un subiect ... -
Impactul atentatelor teroriste asupra turismului
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022-02)Turismul reprezintă la momentul actual una dintre cele mai importante industrii ale lumii, un adevărat fenomen socio-economic care a reușit să includă în evoluția sa factorii integratori ai globalizării și să îi și dezvolte. ... -
Pârtiile de schi din România și dezvoltarea turismului
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022-02)Lucrarea abordează o formă de turism complexă, respectiv cea a turismului montan, pe baza analizelor întreprinse asupra pieţei turismului montan românesc, cu scopul de a evidenţia dimensiunea actuală a acestei pieţe, şi, ... -
CONSECINȚELE PRACTICILOR ETICE DE MARKETING ASUPRA ATAȘAMENTULUI ȘI LOIALITĂȚII CLIENTULUI FAȚĂ DE BRANDUL H&M CONSCIOUS
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)„Cei care au privilegiul de a ști, au datoria e a acționa” Albert Einstein Marketingul constituie epicentrul conceptual al organizațiilor și piețelor moderne și se prezintă ca acel element ce ghidează activitatea, resursele ...