Marketing
Răsfoiește după:
Sub-comunități din această comunitate
-
Marketing (licență) [21]
Lucrări de licență din domeniul "Marketing", program de studiu "Marketing" în cadrul Facultății de Economie și administrarea afacerilor -
Marketing și comunicare în afaceri (disertație) [40]
Lucrări de disertație din domeniul "Marketing", program de studiu "Marketing și comunicare în afaceri" în cadrul Facultății de Economie și administrarea afacerilor
Înregistrări recente
-
ROLUL MARKETINGULUI ÎN STRATEGIA DE PROMOVARE A PROFESIEI MILITARE, RECRUTAREA ȘI SELECȚIA PERSONALULUI MILITAR
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)Ceea ce mi-am propus în elaborarea acestei lucrări, a fost abordarea unui domeniu ca cel al rolul marketingului în procesul recrutării şi selecţiei resursei umane din Ministerul Apărării Naționale, precum și analizarea ... -
Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)În lucrarea ,,Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual” a stat la bază cercetărea imporatnței de punere pe piață a unui medicament original și a unuia generic, care sunt diferențele dintre cele ... -
Mesajul electoral versus imaginea publică în marketingul politic
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Marketingul politic este o disciplină în plină evoluție și considerată nouă , din punct de vedere științific. Acesta surprinde o evoluție a abordării politice și trebuie să fie legat de alte fenomene adiacente și complementare: ... -
CONSECINȚELE PRACTICILOR ETICE DE MARKETING ASUPRA ATAȘAMENTULUI ȘI LOIALITĂȚII CLIENTULUI FAȚĂ DE BRANDUL H&M CONSCIOUS
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)„Cei care au privilegiul de a ști, au datoria e a acționa” Albert Einstein Marketingul constituie epicentrul conceptual al organizațiilor și piețelor moderne și se prezintă ca acel element ce ghidează activitatea, resursele ... -
PUBLICITATE CU EFECT. EFICIENȚA CAMPANIILOR PUBLICITARE
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Imaginează-ți că ești un antreprenor român care dorește să-și promoveze serviciile/produsele pe TV. Ai la dispoziție o întreagă paletă de televiziuni - unele generaliste, altele de nișă – a căror audiență poate fi ... -
Implicarea stakeholderilor în acțiunile sustenabile demarate de compania H&M
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Progresul tehnologic și evoluția mediului de afaceri dăunează pe zi ce trece mediului înconjurător, resursele naturale sunt folosite excesiv iar procesele de producție dăunează mediului prin metodele folosite. Continuând ... -
Metode de promovare a vânzărilor folosite de compania Sephora
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Dinamismul societății contemporane și perspectivele globalizării vieții sociale au determinat mutații esențiale în funcționarea mecanismelor economice și în activitatea organizațiilor, schimbări care la rândul lor, au ... -
PIAŢA PRODUSELOR ALIMENTARE BIO - analiză comparativă a reclamelor pentru mărci şi percepţia consumatorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)“Marketingul reprezintă un proces social şi managerial prin care grupurile sau indivizii obţin ceea ce le trebuie sau îşi doresc prin crearea şi schimbul de produse ori valori cu alte grupuri şi indivizi”. Philip ... -
Strategii și metode utilizate pentru atragerea clienților Starbucks
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)În orice economie de piață, toate companiile și în deosebi cele cu caracter lucrativ au la bază o politică proprie prin care își concep și își desemnează ulterior direcțiile viitoare de acțiune, precum și modalitățile prin ... -
Analiza social media marketing a firmelor Puma, Adidas, Nike folosind instrumentul de inteligență competitivă SEMRUSH
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Cu scopul de a motiva alegerea temei trebuie avute în vedere două obiective, și anume înțelegerea conceptului de marketing online și a inteligenței competitive și aplicarea strategiilor relevante folosind instrumentul ... -
Strategii și metode utilizate pentru atragerea clineților
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Pentru inceput prezentăm un proces general de achiziție a clienților în 10 etape, dar trebuie remarcat faptul că fiecare companie și fiecare tip de client are nevoie de un proces adaptat propriilor caracteristici și ... -
Proiectarea unei strategii digitale ( studiu de caz www.zago.ro)
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Motivul alegerii temei coincide cu motivul principal pentru care am urmat acest program de masterat. La începutul anului 2016 am luat decizia construirii unei platforme online (www.zago.ro) prin intermediul căreia producătorii ... -
MARKETING ȘI TURISM CULINAR STUDIU DE CAZ TURISMUL CULINAR ÎN REPUBLICA MOLDOVA
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Studiul își propune să ofere o perspectivă asupra gastronomiei și turismului culinar în lume și să ofere o descriere foarte exactă și aprofundată a modelului de turism gastronomic din Republica Moldova, cu toate aspectele ... -
Strategii și metode utilizate pentru atragerea clienților pe piața automobilelor de lux. Studiu de caz: Mercedes Benz
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)„În privința momentului apariției termenului și a științei marketingului au existat și încă există multiple controverse. Unii autori situează apariția marketingului cu multă vreme în urmă, susținând că originea acestuia ... -
Strategii de marketing utilizate pentru retenția clienților
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Această introducere îmi dă posibilitatea de a vă expune argumentele asupra alegerii temei pentru cercetare, să vă prezint bibliografia folosită care este baza cercetării și să vă descriu pe scurt ce cuprinde lucrarea de ... -
Analiza mixului de marketing la compania Mary Kay
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Activitatea desfăşurată de firme, indiferent de domeniul de activitate al acestora, trebuie să răspundă unor multiple cerinţe: dinamism, capacitate de adaptare, capacitate de inovare, flexibilitate, viziune prospectivă ... -
Valoarea percepută și strategiile de diferențiere și de poziționare ale firmelor distribuitoare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Pentru a-şi alege pieţele şi pentru a le deservi în bune condiţii, firmele trebuie să-şi selecteze pieţele ţintă. Alegerea pieţei ţintă presupune trei tipuri de activităţi: segmentarea pieţei, orientarea asupra unei pieţe ... -
Comerțul electronic în viața cotidiană Studiu de caz: Influența magazinelor de E-commerce interaționale asupra celor din România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Datorită schimbărilor tot mai rapide din tehnologie, adaptarea la noi metode pentru vânzarea de bunuri și servicii este vitală pentru “supraviețuirea” unui business în ziua de astăzi.După cum afirmă chiar și profesorul ... -
Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Lucrarea „Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO” prezintă, pe parcursul a patru capitole, importanța unei optimizării pentru motoarele de căutare și cum poate îmbunătăți sau ... -
Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-24)Tema aleasă de mine pentru lucrarea de disertație este „Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor”. Mi-am ales această temă în primul rând deoarece consider că promovarea este o ...