Analiza social media marketing a firmelor Puma, Adidas, Nike folosind instrumentul de inteligență competitivă SEMRUSH
Dată
2021Autor
Ifrim, Laura-Nicoleta
Abstract
Cu scopul de a motiva alegerea temei trebuie avute în vedere două obiective, și anume înțelegerea conceptului de marketing online și a inteligenței competitive și aplicarea strategiilor relevante folosind instrumentul digital SEMRUSH.
Primul obiectiv vizează, în principiu, analiza conceptelor teoretice ale web marketingului, înțelegerea platformelor sociale cel mai des folosite la momentul actual și identificarea noțiunilor de inteligență competitivă.
Al doilea obiectiv aduce în prim plan analiza propriu-zisă a firmelor Puma, Adidas și Nike având în vedere comportamentul lor pe platformele de social media, folosind instrumentul de inteligență competitivă SEMRUSH.
În primul capitol se vor prezenta noțiunile teoretice ce vizează marketingul pe Internet, avantajele și principiile acestuia, urmat de un scurt istoric și analiză a celor mai populare trei platforme sociale din prezent: Facebook, Instagram și Twitter. Se va prezenta și o introducere în inteligența competitivă, pentru o mai bună înțelegere a analizei.
Cel de-al doilea capitol include analiza firmelor Puma, Adidas și Nike folosind instrumentul de inteligență competitivă SEMRUSH, aplicând teoria menționată în capitolul anterior.
Nota subiectivă asupra lucrării este dată de elementele strategiei și ideile avute în vederea realizării acesteia, astfel încât să se înregistreze o mai bună funcționare a celor trei firme.