Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor
Dată
2021-02-24Autor
Szilagy, Alexandru
Abstract
Tema aleasă de mine pentru lucrarea de disertație este „Strategii de promovare specifice
organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor”.
Mi-am ales această temă în primul rând deoarece consider că promovarea este o ramură
importantă în dezvoltarea unui firme. În al doilea rând, am ales această temă deoarece sunt
dornică de a afla mai multe lucruri despre acestă ramură tot o dată pentru formarea mea profesională,
deoarece stapânirea şi buna aplicarea cunoştinţelor promovării în orice domeniu mă
ajută să dezvolt o capacitate de gandire şi imaginaţie mult mai complexă. Importanţa promovării
devine un subiect din ce în ce mai adus în vedere, atât în România, cât şi în afara graniţelor
acesteia.
În această lucrare ne propunem să dezbatem cât mai multe aspecte ale promovării , cât
şi publicităţii şi nu în ultimul rând al comunicării. Ca punct de plecare şi informare am ales
politica de promovarea, astfel am studiat cu atenţie conceptul de promovare si funcţiile acestuia,
dar pentru înţelege cat mai bine fenomenul de promovare am ales ca exemplu promovarea
serviciilor oferite de Resortul Green Village.
În primul capitol vom trece în revistă definiţia promovării, strategii de promovare, impactul
strategiilor de promovare, tendințe de promovare, sezonalitatea.
Capitolul al doilea este dedicat complexului Green Village, astfel avem, în primul istoricul
firmei și evoluția acesteia, apoi prezentarea seviciilor și a produselor, analiza SWOT,
Matricea BCG și harta poziționării.
Capitolul al treilea este rezervat pentru punerea în practică a informaţiilor studiate și
puse în evidenţă mai sus, astfel că ne ocupăm de prezentarea serviciilor oferite de către Green
Village dar nu în ultimul rând de părerea turiştilor care au avut parte de serviciile unice ale
complexului.
Acest loc oferă o unică privelişte ce te încântă, locul de întâlnire dintre Dunăre și Marea
Neagră. Complexul 4* Green Village înseamnă deopotrivă o vacanţă pe litoral şi o evadare
în inima Deltei. Chiar dacă vii ca şi client sau lucrezi în acest loc, nu ai cum să nu pescuieşti
măcar o dată sau să te plimbi cu barca pe canalele din jurul complexului sau pe Dunăre și
Mare. Aceste activităţi sunt doar câteva dintre nenumăratele posibilități pe care le poţi face în
Deltă, Green Villige fiind un colţ de rai, pe care mulţi dintre noi ni-l dorim, nu trebuie să plecăm
la mii de km de casă, pentru a ne relaxa sau pentru a vizita locuri care ne lasă fără răsu-
4
flare, doar trebuie să ne informăm, cum tehnologia a avansată atât de mult putem să descoperim
locuri spectaculoase chiar la noi în ţară doar cu un clik.
Frumuseţea acestui loc nu este dată doar de peisajele pitoreşti pe care le poţi admira ci
şi de faptul că este rupt în totalitate de haosul oraşelor. Green Village este special şi pentru
faptul că poţi ajunge doar pe Dunăre cu vaporul sau bărcile complexului acest lucru face ca
multitudinea de maşini să dispară păstrând astfel liniştea pe care noi o căutăm.
Cele trei capitole ale temei m-au ajutat să îmi dezvolt ideiile, astfel că în primul capitol
vorbesc despre conceptul de promovare. Al doilea capitol este exluziv pentru promovarea
complexului. În al treilea capitol am vorbit despre campania de comunicare a serviciilor oferie
de complex, în special pe timpul iernii, dar și analiza pe bază de chestionar privind pereferințele
clienților resortului. Și la final concluzii și propuneri.