Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorPintilie, Doinita
dc.date.accessioned2023-01-19T12:01:43Z
dc.date.available2023-01-19T12:01:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9073
dc.descriptionLucrare de disertatie. Coordonator stiintific, Conf.univ.dr. Rozalia Nistorro_RO
dc.description.abstractDeclararea pandemiei de COVID-19 la nivel mondial și a stării de urgență, inclusiv pe teritoriul României, a adus cu sine un fenomen real de distanțare socială, iar în acest context, telemunca și munca la domiciliu au asigurat un echilibru între protejarea stării de sănătate și diminuarea impactului economic și social. Am ales abordarea acestui subiect deoarece am dorit să prezint și să analizez efectele crizei COVID19 asupra angajaților dar și a companiilor din România, încercând să aduc soluții și propuneri de rezistență și refacere post-criză. Lucrarea, intitulată ,,Smart-working/Telemunca sau lucrul de acasa? Ce vor trebui să aleagă firmele românesti în următorii ani?", este structurată în patru capitole, aceasta finalizându-se cu prezentarea principalelor concluzii și ilustrarea unor propuneri pertinente. În primul capitol, denumit " Smart-working/Telemunca sau lucrul de acasă " sunt prezentate definirea acestor activități, asemănarile și deosebirile , deasemenea și cadrul legal care reglementează munca de acasă și telemunca în Romania dar și la la nivel european. Lucrul de acasă este din ce în ce mai întâlnit, sub diferite forme, motive, în diverse industrii și chiar tari. Unii oameni au parte de interviuri online și se angajează pentru organizații din alte tari și culturi, alte companii au politica de a lucra un anumit număr de zile de acasă. Reglementată de Legea 81/2018 și impusă în viața noastră mai repede decât ne-am fi așteptat de către pandemia Covid 19, smart-working/telemunca și munca la domiciliu au devenit o realitate tot mai prezentă. Focarul de coronavirus (COVID-19), ajuns acum la nivelul unei pandemii, constituie o situație fără precedent la nivel global. Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și autoritățile de sănătate publică din întreaga lume întreprind măsurile necesare pentru a încetini răspândirea și a reduce rata de infecție/ritmul de contagiune cu COVID-19. Guvernele naționale implementează o serie de politici și măsuri, inclusiv închiderea frontierelor, introducerea regimului de carantină obligatorie, restricțiilor de circulație, interdicțiilor la adunările în masă și blocarea unor orașe sau țări întregi, ceea ce duce la modificări, pe scară largă, a cursului normal al vieții și activității antreprenoriale.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectStrategii Politice Managerialero_RO
dc.titleSMART-WORKING/TELEMUNCA SAU LUCRUL DE ACASĂ? CE VOR TREBUI SĂ ALEAGĂ FIRMELE ROMÂNESTI ÎN URMĂTORII ANI?ro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului