Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorPortase, Geanina
dc.date.accessioned2023-01-19T12:05:17Z
dc.date.available2023-01-19T12:05:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9074
dc.descriptionLucrare de disertatie. Coordonator ştiinţific, Prof. univ. dr. Susanu Irina Olimpiaro_RO
dc.description.abstractÎn prezent, brandurile, atât cele personale căt și cele ale companiilor, au devenit o tendință pe toate piețele. Brandurile bine poziționate cu o imagine puternică oferă valoare clienților și creează relații profitabile cu aceștia. Antreprenorii din zilele noastre trebuie să își poziționeze și să își gestioneze brandul cât mai bine posibil. În această lucrare voi vorbi despre strategia de brand și impactul asupra dezvoltării organizației. Pentru exemplificare am ales complexul Terra Clinique și impactul brandului în dezvoltarea organizației turistice. Tema aleasă se datorează faptului că muncesc în această locație și am rămas uimită de impactul pe care îl poate avea un brand tematic asupra dezvoltării unei organizații. Astfel, am decis să efectuez un studiu despre efectul acestui brand asupra consumatorilor, având ca reper complexul Terra Clinique din Galati. Lucrarea mea este structurată pe 4 capitole, dupa cum acestea urmează: ➢ Primul capitol este compus din aspecte teoretice despre brand și originalitatea brandului. ➢ Capitolul doi conține prezentarea complexului Terra Clinique și partea practică, analiza SWOT, matricea BCG, harta poziționării și modelul Porter. ➢ Cel de-al treilea capitol conține analiza profilului consumatorului, analiza pe bază de chestionar, care are drept scop stabilirea raportului în care imaginea logo-lui Terra influențează alegerea complexului de către clienți și strategiile posibile privin brandul Terra Clinique. ➢ Capitolul patru este format din concluziile desprinse în urma cercetării și propunerile aferente acesteia.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectStrategii Politice Managerialero_RO
dc.titleSTRATEGIA DE BRAND ȘI IMPACTUL ASUPRA DEZVOLTĂRII ORGANIZAȚIEI COMPLEX TERRA CLINIQUEro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului