Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorCojocaru, Angelica
dc.date.accessioned2023-01-19T12:15:19Z
dc.date.available2023-01-19T12:15:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9075
dc.descriptionLucrare de disertatie. Coordonator ştiinţific, Prof. univ. dr. Cristache Nicoletaro_RO
dc.description.abstractPrezenta lucrare a fost concepută pentru a dobândi o înțelegere a responsabilității sociale a întreprinderilor.Acest concept a primit o importanță majoră atunci când organizațiile trebuie să integreze preocupările sociale și de mediu în operațiunile comerciale. În plus, comunicarea lor cu părțile interesate are loc în mod voluntar. Fiecare organizație este obligată să pună în aplicare politica, care este preocupată de responsabilitatea socială a întreprinderilor. Firmele trebuie sa elaboreaze un raport anual, care detaliază toate activitățile corporative. Ceea ce m-a determinat să-mi aleg ca temă a lucrării de disertație Analiza impactului politicii de CSR la nivelul companiei OMV Petrom, este faptul că am dorit să văd cât de implicate sunt companiile din domeniul petrolier în campanile de responsabilitate socială. Totodată, consider că organizațiile din acest domeniu au o datorie morală de a se implica în activitați ce țin de protejarea mediului și alte campanii. Un alt concept care a fost luat în considerare este dezvoltarea comunitară. Dezvoltarea comunitară este considerată unul dintre domeniile indispensabile care sunt necesare pentru a duce la o creștere și dezvoltare eficientă a indivizilor și a națiunii în ansamblu. Este necesar să se identifice domeniile care trebuie îmbunătățite și să se inițieze măsuri pentru a aduce îmbunătățiri. Responsabilitatea socială a întreprinderilor a adus o contribuție semnificativă la dezvoltarea comunității. Lucrarea cuprinde 3 capitole care sunt prezentate astfel: În capitolul unu intitulat C.S.R de la concept dinamic la necesitate a mediului de afaceri-sunt prezentate noţiunile introductive, istoricul responsabilității sociale corporatiste, tipologii și beneficii și programe de CSR dezvoltate în România.Am ales să prezint pe scurt campaniile de CSR dezvoltate de principalii competitori ai grupului OMV Petrom. În capitolul doi intitulat Prezentarea companiei OMV in contextul actual-este prezentat studiul de caz și anume o introducere în istoricul companiei ,obiectul de activitate ,sistemul de identitate ,principalele campanii de responsabilitate socială derulate de grupul OMV. 7 La finalul acestui capitol este prezentat CSR în România,cu studiile și statisticile realizate până în prezent de către alte organizații. În capitolul trei intitulat Analiza politicii de management a CSR la OMV-am constatat prin intermediul unei analize swot, punctele tari și slăbiciunile la nivelul companiei în proiectele de CSR. Am efectuat un chestionar cu privire la Analiza percepției salariatilor asupra politicii de CSR a companiei OMV. În urma acestui sondaj a devenit clar că noțiunea de CSR nu este foarte cunoscută în România, însă mulți respondenți au participat la proiecte ce țin de responsabilitate socială. Lucrarea de disertație se sfârșeste cu concluzii şi propuneri, pe care le-am exprimat în urma analizei realizate prin intermediul studiulul de caz și a unor lucrări de specialitate.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectStrategii Politice Managerialero_RO
dc.titleAnaliza impactului politicii de CSR la nivelul companiei OMV Petromro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului