• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • română 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Logare
Vezi articolul 
  •   Pagina principală
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Vezi articolul
  •   Pagina principală
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Vezi articolul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Literatura si discursul publicitar, o relaţie reciproc avantajoasă

Thumbnail
View/Open
Rezumat_Teza_doctorat_Necula_Daniela_2012.pdf (292.3Kb)
Dată
2012
Autor
Necula, Daniela Aurora
Metadata
Arată înregistrarea completă a articolului
Abstract
În ultimii ani, piața editorială din România a abordat cu stoicism problema discursului publicitar, fie în relatie cu psihologia (despre mesajul subliminar si persuasiune), fie cu economia (despre puterea brandului), sau cu filosofia si sociologia (reclama reflectă stadiul de evolutie a unei societati). Despre literatura si advertising nu s-au spus prea multe, de fapt si alaturarea celor doua, in beneficiul amandurora, s-a realizat de către copywriterii români abia dupa 2005, urmand, credem noi, modelul publicitatii franceze.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/2730
Colecții
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactați-ne | Trimite feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Răsfoiește

În tot DSpaceComunități; ColecțiiDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecteAceastă colecțieDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecte

Contul meu

Conectare

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactați-ne | Trimite feedback
Theme by 
Atmire NV