Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorNecula, Daniela Aurora
dc.date.accessioned2014-05-06T07:20:40Z
dc.date.available2014-05-06T07:20:40Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/2730
dc.descriptionRezumat Teza de doctorat - Conducător ştiinţific Prof. univ. dr. Nicolae Ioanaen_US
dc.description.abstractÎn ultimii ani, piața editorială din România a abordat cu stoicism problema discursului publicitar, fie în relatie cu psihologia (despre mesajul subliminar si persuasiune), fie cu economia (despre puterea brandului), sau cu filosofia si sociologia (reclama reflectă stadiul de evolutie a unei societati). Despre literatura si advertising nu s-au spus prea multe, de fapt si alaturarea celor doua, in beneficiul amandurora, s-a realizat de către copywriterii români abia dupa 2005, urmand, credem noi, modelul publicitatii franceze.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUniversitatea "Dunarea de Jos" din Galaţien_US
dc.subjectconcepte operatoriien_US
dc.subjectadvertisingul occidentalen_US
dc.subjectspaţii culturaleen_US
dc.subjectpublicitateen_US
dc.subjectmanagement culturalen_US
dc.subjectagent literaren_US
dc.titleLiteratura si discursul publicitar, o relaţie reciproc avantajoasăen_US
dc.typeThesisen_US


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [794]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului