• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • română 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Logare
Vezi articolul 
  •   Pagina principală
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Vezi articolul
  •   Pagina principală
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Vezi articolul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Contribuţii privind extinderea teoriei stratului limită de la placa plană la o suprafaţă curbă, cu aplicaţii la nave

Thumbnail
View/Open
Rezumat _Teza_doctorat_Rodicichin Nicoleta_2012.pdf (1.472Mb)
Dată
2012
Autor
Rodicichin, Nicoleta-Gabriela
Metadata
Arată înregistrarea completă a articolului
Abstract
Rezultatele cercetărilor teoretice şi experimentale din domeniul hidrodinamicii navale privind calităţile de marş ale navei sunt dintre cele mai remarcabile în ultimii ani. La obţinerea acestora au contribuit, prin studiile lor, iluştri mecanicieni fluidişti, oferind modele matematice şi informaţii valoroase pe care, mai apoi, cercetătorii din domeniul naval le-au aplicat în rezolvarea diverselor probleme de hidrodinamică. În timpul marşului, în vecinătatea suprafeţei corpului navei există un strat de fluid în care viteza particulelor sale prezintă o variaţie rapidă de la valoarea nulă la o valoare maximă v, numit strat limită, strat marginal sau strat de frecare.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/2755
Colecții
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactați-ne | Trimite feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Răsfoiește

În tot DSpaceComunități; ColecțiiDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecteAceastă colecțieDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecte

Contul meu

Conectare

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactați-ne | Trimite feedback
Theme by 
Atmire NV