Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorRodicichin, Nicoleta-Gabriela
dc.date.accessioned2014-05-09T06:44:34Z
dc.date.available2014-05-09T06:44:34Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/2755
dc.descriptionRezumat Teza de doctorat - Conducător ştiinţific prof. dr. ing. Viorel Andreien_US
dc.description.abstractRezultatele cercetărilor teoretice şi experimentale din domeniul hidrodinamicii navale privind calităţile de marş ale navei sunt dintre cele mai remarcabile în ultimii ani. La obţinerea acestora au contribuit, prin studiile lor, iluştri mecanicieni fluidişti, oferind modele matematice şi informaţii valoroase pe care, mai apoi, cercetătorii din domeniul naval le-au aplicat în rezolvarea diverselor probleme de hidrodinamică. În timpul marşului, în vecinătatea suprafeţei corpului navei există un strat de fluid în care viteza particulelor sale prezintă o variaţie rapidă de la valoarea nulă la o valoare maximă v, numit strat limită, strat marginal sau strat de frecare.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galaţien_US
dc.titleContribuţii privind extinderea teoriei stratului limită de la placa plană la o suprafaţă curbă, cu aplicaţii la naveen_US
dc.typeThesisen_US


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [798]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului