• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • română 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Logare
Vezi articolul 
  •   Pagina principală
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Vezi articolul
  •   Pagina principală
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Vezi articolul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strategii de adecvare a organizaţiilor la situaţiile de risc şi criză

Thumbnail
View/Open
Rezumat_Teza_Fenechiu_Relu_2010.pdf (567.1Kb)
Dată
2010
Autor
Fenechiu, Relu
Metadata
Arată înregistrarea completă a articolului
Abstract
Lumea actuală este o lume a crizelor. Peste tot pot fi observate rupturi, discontinuităţi, anomalii şi tensiuni. Sistemele sociale, indiferent de nivelul de organizare pe care se integrează, complexitatea sau natura lor (economice, politice, administrative, demografice etc.) devin tot mai vulnerabile, tot mai sensibile la şocurile exterioare. În mare măsură, înmulţirea riscurilor şi crizelor este un indiciu clar al incongruenţei tot mai mari dintre concepţiile şi practicile manageriale tradiţionale, pe de o parte, şi noile priorităţi ce se pun în faţa organizaţiilor de afaceri, pe de altă parte. Istoria managementului demonstrează că riscurile sau crizele sunt factorii care probează în ultimă instanţă eficacitatea unei soluţii manageriale. Criza este „arbitrul“ suprem al managementului. Însă chiar şi acest „arbitraj“ nu trebuie lăsat în totalitate la voia întâmplării. Elaborarea unor proceduri şi sisteme raţionale şi pragmatice, dar în acelaşi timp flexibile şi explorative de management al situaţiilor de risc şi criză este esenţială. Este principala motivaţie care m-a determinat să investighez posibilităţile de administrare eficientă a contextelor organizaţionale susceptibile de a genera riscuri şi crize. Întrucât organizaţiile de afaceri sunt entităţi multireferenţiale, caleidoscopice chiar, un demers de acest gen nu putea fi decât multicriterial şi interdisciplinar. Abordările concomitente din perspectivele psihosociologică, de marketing, de comunicare sau pur economică au avut ca efect scoaterea în relief a complexităţii intrinseci a subiectului
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/2659
Colecții
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactați-ne | Trimite feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Răsfoiește

În tot DSpaceComunități; ColecțiiDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecteAceastă colecțieDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecte

Contul meu

Conectare

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactați-ne | Trimite feedback
Theme by 
Atmire NV