Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorUrsache, Claudia
dc.date.accessioned2020-07-29T06:54:54Z
dc.date.available2020-07-29T06:54:54Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6322
dc.descriptionLucrare de disertație.Coordonator ştiinţific, Conf. univ. dr. Mihaela-Carmen MUNTEANro_RO
dc.description.abstractTurismul reprezintă un component important în cadrul vieții socio-economice, datorită rolului și conținutului său, fiind un fenomen complex pentru multe țări ale lumii. Reprezintă un sector economic ce susține potențialul uman dar și material pentru a se dezvolta , exercitând sistemul economic global fiind puternic legat de celelalte sectoare . De-a lungul vremurilor, turismul a devenit un sector foarte important în dezvoltarea economică a unei țări, cele mai important beneficii fiind crearea unor locuri noi de muncă și producerea de valoare adaugată. Turismul de asemenea reprezintă o sursă de prosperitate pentru multe țări și regiuni ale lumii. Capacitatea economică a unei țări cu un turism prosper este dată de posibilitatea țării de a investi și dezvolta infrastructura, pentru puterea de a satisface nevoile turiștilor. Un potențial turistic foarte devoltat , este Spania, fiind totodată una din țările ce practică toate formele de turism. Spania deține o ofertă turistică complexă cu ajutorul căreia atrage anual mlioane de turiști . Atractivitatea Spaniei este dată de caracterul peninsular și insular , relief foarte complex , climat favorabil pentru turism , locație geografică strategică, moștenire culturală, infrastructura modernă și cel mai important factor competitiv , prețul. Lucrarea cuprinde 5 capitole cu ajutorul cărora doresc să arăt analiza pieții turistice și poziția competitivă a Spaniei. Primul capitol este legat de noțiuni teoretice legate de turism , pornind de la definițiile de bază , criterii de clasificare particularități și trăsături specifice ale turismului dar și evoluția sa de-a lungul timpului în funcție de diferiți factori . În capitolul doi am prezentat noțiuni legate de competitivitate , o condiție specifică succesului pe piața internațională . De asemena am precizat factorii ce influențează competitivitatea și măsurarea competitivității dată de modelul IMD și modelul WEF. Capitolul trei prezintă turismul spaniol la nivel internațional fiind format din patru subcapitole ce analizează caracteristicile turismului la nivel internațional. Cele patru subcapitole sunt : Forme de turism practicate în Spania , Indicatorii de măsurare a circulației turistice în Spania, Factorii care favorizează și respectiv limitează turismul în Spania și Impactul atentatelor teoriste și a pandemiei de Covid 19 asupra economiei Spaniei. Capitolul patru intitulat Poziția competitivă a Spaniei pe piața turistică internațională indentifică și analizează evoluția Spaniei pe piața turistică internațională cu ajutorul Indicelui de Competitivitate turistică propus de Forul Economic Mondial. În ultimul capitol sunt prezentate concluziile lucrării, analiza și identificarea poziției competitive a Spaniei și a Indicelui de Competitivitate Turistică cu factorii determinanți , și de asemenea și propunerile menționate.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectAdministrarea Afacerilorro_RO
dc.subjectAdministrarea și Dezvoltarea Afacerilor în Turismro_RO
dc.titleCompetitivitatea turismului din Spania pe piaţa turistică internaţionalăro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului