Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorCurduman, Cosmina Gabriela
dc.date.accessioned2020-07-30T08:10:02Z
dc.date.available2020-07-30T08:10:02Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6515
dc.descriptionLucrare de disertație. Coordonator științific, Conf. Univ. Dr. Ec. Lukacs Editro_RO
dc.description.abstractIndiferent de activitatea pe care o desfășoară o organizație, managementul resurselor umane este un domeniu căruia trebuie să i se acorde o importanță deosebită. Compania este constituită din oameni care oferă succesul organizației prin rezultatul muncii, în fucție de gradul de motivare și dezvoltare profesională. La ora actuală resursele umane și-au schimbat modul în care sunt văzute, angajații nu mai sunt considerați mijloace pentru atingerea obiectivelor ci sunt considerați ca fiind însăși compania respectivă. Managerii de resurse umane acordă o atenție deosebită angajaților și modului în care aceștia își desfășoară activitatea prin crearea unor sisteme eficiente. Un sistem important este cel prin care angajații sunt motivați pentru a le crește productivitatea și performanța. La baza unei reușite stă buna comunicare dintre manager și angajații săi. Un manager care își dorește performanță trebuie să aibă lângă el o echipă bine motivată care să meargă în aceeași direcție cu el. Degeaba într-o companie există angajați buni dacă aceștia nu au interes pentru muncă. Un angajat motivat reprezintă cel mai valoros atu într-o organizație. Motivația stimulează cel ma bine performanța și productivitatea din partea angajaților determinând astfel cele mai bune rezultate. În cadrul acestei cercetări am examinat importanța diferită a motivării la locul de muncă a celor din Generația X, Y, Z. Găsirea modalității în care cei din diferitele generații sunt motivați poate oferi managementului idei și instrumente utile pentru îmbunătățirea mediului de lucru. În primul capitol al lucrării am descris conceptul de motivare ca parte componentă a managementului resurselor umane și am prezentat caracteristicele și elementele sale componente. Am prezentat principalele teorii motivaționale care îi ajută pe angajați să își dorească să fie mai buni. În cel de-al doilea capitol am analizat diferitele generații așa cum se găsesc în literatura de specialitate dar și profilul motivațional al Generațiilor X, Y, Z la locul de muncă. De asemenea am evaluat impactul pe care motivația îl are asupra modelării diferitelor generații. 4 În capitolul trei este prezentat un scurt istoric al companiei MedLife, obiectul de activitate, analiza SWOT și departamentul de resurse umane. Aplicația practică a lucrării este cuprinsă în Capitolul 4, descrierea departamentului callcenter, scopul cercetării efectuate, obiectivele cercetării, studiu privind motivarea diferitelor generații angajate în departamentul callcenter al companiei MedLife și interpretarea și analiza chestionarelor oferite angajaților. Unul din chestionarele distribuite a abordat treisprezece factori motivaționali în contextul teoriei motivării angajaților. Scopul a fost de a identifica importanța acestor factori motivaționali și identificarea diferențelor între populația studiată și literatura de specialitate.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectManagementro_RO
dc.subjectStrategii și Politici Managerialero_RO
dc.titleGenerațiie X, Y, Z la locul de muncă. Valori, așteptări și motivațiiro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului