Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorGuriță, Bogdan-Robert
dc.date.accessioned2020-07-30T08:27:13Z
dc.date.available2020-07-30T08:27:13Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6525
dc.descriptionLucrare de disertație. Coordonator științific, Prof. univ. dr. Cristache Nicoletaro_RO
dc.description.abstractProgresul tehnologic și evoluția mediului de afaceri dăunează pe zi ce trece mediului înconjurător, resursele naturale sunt folosite excesiv iar procesele de producție dăunează mediului prin metodele folosite. Continuând în acest ritm, daunele provocate mediului pot deveni iremediabile, iar astfel devine necesară o schimbare a acțiunilor dăunătoare întreprinse de organizații și nu numai, ci și a acțiunilor societății până la nivel de individ. În acest sens, s-a dezvoltat termenul de ,,sustenabilitate”, acesta reprezentând acea calitate a unei activități antropice de a se desfășura fără a epuiza resursele disponibile și fără a distruge mediul, deci fără a compromite posibilitățile de satisfacere a nevoilor generațiilor următoare. Mai mult decât atât, a luat naștere noțiunea de responsabilitate socială, aceasta fiind un răspuns adecvat care sprijină şi încurajează reducerea efectelor negative directe asupra mediului pe care le provoacă producerea, comercializarea şi utilizarea bunurilor şi serviciilor şi aruncarea deşeurilor. Acest lucru se realizează prin luarea unor măsuri privind consumul de bunuri şi servicii care favorizează sănătatea şi bunăstarea, dezvoltarea şi realizarea mai rapidă a dispozitivelor eficiente pentru apă, energie şi transport, producerea şi vânzarea unor bunuri şi servicii noi adaptate la mediul global şi la constrângerile referitoare la resurse, stilurile de viaţă care acordă o valoare mai mare coeziunii sociale, tradiţiilor locale şi valorilor materiale. Am ales să realizez această lucrare având ca temă implicarea stakeholderilor în acțiunile de responsabilitate socială demarate de compania H&M datorită importanței tot mai mari pe care o acordă societatea. Consider că problematica sustenabilității și responsabilității sociale trebuie avută în vedere de toate companiile ce activează pe diferite piețe, și mai mult decât atât, aceasta ar trebui să reprezinte punctul de plecare în demararea oricărei afaceri. Desfășurarea activității unei companii sub umbrela sustenabilității reprezintă mai mult decât o responsabilitate pe care compania trebuie să și-o asume, acest aspect putând constitui un avantaj competitiv pentru companie, elementul de diferențiere față de concurență, precum și motivul principal pentru care clienții potențiali ar putea alege produsele companiei iar clienții deja existenți ar putea dezvolta fidelitate față de companie și produsele sale. Implicarea stakeholderilor în acțiunile de responsabilitate socială pe care o companie le inițiază este esențială pentru o bună desfășurarea a acestora. Este important ca toți cei implicați să rezoneze cu scopul final al acțiunilor demarate, respectiv cel de dezvoltare a companiei într-o manieră prietenoasă cu mediul înconjurător și cu valorile sociale și culturale în mediile în care își desfășoară activitatea.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectManagementro_RO
dc.subjectStrategii și Politici Managerialero_RO
dc.titleImplicarea stakeholderilor în acțiunile de responsabilitate socială ale firmei H&Mro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului