Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorMilovici, Marian-Pavel
dc.date.accessioned2020-07-30T10:36:55Z
dc.date.available2020-07-30T10:36:55Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6553
dc.descriptionLucrare de disertație. Coordonator științific: Conf. dr. David Sofiaro_RO
dc.description.abstractOrganizațiile care conștientizează în mod real că depind de factorul uman au în general următoarele particularități: calitate, eficienta, succes. în noua societate informațională, capitalul uman, înlocuiește capitalul financiar ca și resursă strategică. La începutul capitalismului, angajații erau considerați ca fiind unelte vii, o componenta a companiilor, alături de materii prime, utilaje, capital. Cu timpul această resursă a devenit mult mai importantă chiar decât capitalul și tehnologia, ea fiind cea care poate face diferența între succesul în afaceri al companiilor sau falimentul lor. După stabilirea misiunii, a setului de valori și a obiectivelor, a apărut necesitatea instrumentelor cu care se pot atinge acestea. Orice companie care dorește rezultate performante indiferent de dimensiuni se confruntă cu probleme precum evaluarea performantelor, stabilirea competentelor angajaților și fidelizarea acestora. Pe la jumătatea anilor 90, companiile care făceau evaluarea angajaților erau companiile multinaționale care de obicei importau sistemul de la compania mama. în prezent interesul a crescut considerabil față de această tema, indiferent de nivelul companiei, fie de tip național cu mii de angajați, fie companie locala. Managerii de resurse umane au început să analizeze problematica performanței angajaților și încearcă să identifice nu numai ce trebuie făcut ci cum să traducă aceste elemente în obiective și competente care să fie evaluate periodic. În prezent la nivelul concurențial existent, atât la nivel național cât și cel internațional, succese evidente au fost înregistrate de companiile care au fost preocupate de capitalul uman nu doar de companiile care au reușit să tina pasul cu tehnologia. Cele mai importante investiții ale unei organizații sunt resursele umane, ale căror rezultate devin tot mai evidente în timp. Un rol cheie pe care îl au managerii este în a-i sprijini pe angajați în egalarea performanțelor lor de munca cu obiectivele și strategiile companiei. Managerii care știu cum să ridice nivelul de competenta al angajaților, cum să delege sarcinile, și cum să mobilizeze oamenii, au reușit să facă față crizelor economice și provocărilor. Noul stil de conducere nu mai este controlul angajaților ci parteneriatul. Angajații pregătiți și bine organizați reprezintă resursă strategică și miza succesului unei organizații. Procesul de evaluare a performanței este un instrument valoros care, dacă este folosit eficient, îl ajuta pe manager în îndeplinirea rolului și în conducerea unor discuții constructive cu subordonații lui. Lucrarea de fată prezintă Evaluarea performanțelor profesionale în cadrul SC NEXXON SRL. Alegerea temei este în strânsă legătura cu funcția ocupată în cadrul companiei Nexxon și sarcina de a evalua angajații punctului de lucru iar în urma informațiilor obținute să știm să le analizam și să le utilizam cât mai constructiv . Din punct de vedere structural lucrarea se prezintă astfel: • CAPITOLUL I: Abordări teoretice în evaluarea performantelor angajaților – reprezintă partea teoretica privind modul general de evaluare a angajaților • CAPITOLUL II: Prezentarea generala a SC NEXXON SRL – cuprinde detaliat prezentarea agentului economic, domeniul de activitate, principiile de management ale societății și activitatea detaliata a departamentului resurse umane. • CAPITOLUL III: Criteriile și procedurile de evaluare a performantelor profesionale în cadrul SC Nexxon SRL – reprezintă partea în care se prezinta cele 2 metode de evaluare, și modul în care se evaluează angajații. • CAPITOLUL IV: Concluzii si Propunere metoda de evaluare 360° și - Este capitolul care încheie lucrarea. în domeniul de activitate, concurența fiind foarte puternică, se impune ca Societatea comerciala Nexxon să dețină un sistem de evaluare foarte bine pus la punct deoarece angajații societății reprezintă principalul avantaj strategic în competiția de pe piața de anvelope.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectManagementro_RO
dc.subjectStrategii și Politici Managerialero_RO
dc.titleEvaluarea performanțelor profesionale în cadrul SC NEXXON SRLro_RO
dc.typeHabilitation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului