Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorNăstase, Liliana
dc.date.accessioned2020-07-30T10:41:05Z
dc.date.available2020-07-30T10:41:05Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6556
dc.descriptionLucrare de disertație. Coordonator științific, Prof. univ. dr. ec. Adrian Micuro_RO
dc.description.abstractLucrarea de faţă reprezintă un studiu de cercetare ce are la bază noțiuni teoretice și practice în domeniul comerţului cu amănuntul prin intermediul internetului, luând ca exemplu compania Amazon.com Inc care se bucură de titlul de lider mondial în funcţie de vânzările online. Lucrarea este structurată în trei capitole, iar fiecare capitol se împarte în mai multe subcapitole. Primul capitol aduce în discuţie internetul, respectiv reţeaua mondială de calculatoare interconectate. Capitolul debutează cu istoricul internetului, prezentând binecunoscutul Arpanet, precum şi beneficiile pe care le-a adus internetul societăţii noastre. În continuarea primului capitol a fost prezentat şi conceptul de comerţ electronic, aplicaţiile lui, precum şi modalităţi de desfăşurare a comerţului electronic şi modalităţi de desfăşurare a unei ideii de afaceri de comerţ electronic. În capitolul al doilea a fost prezentată compania Amazon.com Inc, istoricul acestea, produsele şi serviciile propuse de către aceasta, analiza SWOT şi principiile de leadership care au contribuit la succesul Amazon de astăzi. Capitolul al treilea şi ultimul, reprezintă studiul de caz al lucrării denumit „Internetul - mijloc de stimulare a vânzărilor companiei Amazon.com Inc”. Capitolul debutează cu fapte cheie şi date actuale ale companiei, explicând importanţa logo-ului acesteia în contextul comerţului online, întrucât de la simpla privire a logo-ului, consumatorii potenţiali îşi pot da seama că Amazon reprezintă o platformă online unde se pot găsi produse de la A la Z. Mai departe, în studiul de caz s-a prezentat şi participarea companiei Amazon la piaţa comerţului online, utilizând indicatori de venituri şi vânzări şi, spre final s-au prezentat studii şi statistici ce privesc consumatorii Amazon, întrucât aceştia au determinat rezultatele semnificative pe care compania le-a înregistrat prin comerţul online. La final prezentându-se valoarea de piaţă a companiei. Am ales această temă întrucât internetul a reprezentat un pas important în prograsul tehnologic, iar comerţul online a crescut în vânzări de la an la an, aticipându-se, în continuare, faptul că acesta o să crească şi mai mult. Date fiind aceste informaţii, am considerat oportun să tratez această temă, fiind una de actualitate la acest moment. Am ales compania Amazon.com Inc deoarece aceasta este lider de piaţă, în prezent, la comerţul online cu amănuntul la nivel mondial.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectManagementro_RO
dc.subjectStrategii și Politici Managerialero_RO
dc.titleInternetul – mijloc de stimulare a vânzărilorro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului