Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorDĂNILĂ, IONELA ANCUȚA
dc.date.accessioned2020-08-03T11:49:41Z
dc.date.available2020-08-03T11:49:41Z
dc.date.issued2020-07-28
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6894
dc.descriptionlucrare de licenta Coordonator științific: Sl. dr. ing. Teodor DUMITRIUro_RO
dc.description.abstractÎn primul capitol, s-a urmărit parcurgerea teorectică a acționărilor electrice de viteză variabilă. Acesta conține informații cu privire la mașinile de c.c. și mașinile de c.a., dar și caracteristicile acestora. Aceste descrieri ale funcționării mașinilor electrice, sunt continuate cu acționările electrice cu control scalar, respectiv control vectorial, dar și strategia DTC (Direct Torque control). De asemenea, există și o descriere detaliată a acționărilor electrice de c.a, precum și a strategiilor de comandă. În cel de-al doilea capitol, se vor prezenta câteva scheme de acționare, ce presupun controlul vectorial al unei mașini asincrone. Aici se poate întâlni o abordare sistemică a comenzii vectoriale a mașinii electrice, modelul mașinii asincrone cu orientare după câmpul rotoric, precum și transformatele de coordonate. Se pot identifica diverse metode de conducere cu orientare după câmpul rotoric pentru o mașină asincronă cu rotorul în scurt-curcuit, printre care se evidențiază schemele de conducere cu orientare după câmpul rotoric și invertor de curent. De asemenea, se pot întani tipurile de implementare în limbajul Matlab-Simulink.: de tip feedback și feedforward, continuându-se cu schemele de conducere cu orientare după câmpul rotoric și invertor de tensiune. Capitolul al treilea conține modelele unor strategii avansate de comandă vectorială așa cum au fost concepute și implementate la nivel software pentru acționarea vizată. Simulările generate vor constitui repere la care studiul și analiza aferente implementării hardware HILS pe standul experimental se vor raporta în vederea validării rezultatelor obținute practic. În capitolul patru, se va prezenta modul de comunicare între computer și mașina de c.a. Acesta cuprinde o parte hardware și o parte software. Partea hardware este reprezentată de modulul ACPM750 v3.4 pentru motoare de c.c. fără perii și motoare de c.a. ce transmite comenzile către mașina electrică, iar partea software este reprezentată de Biblioteca DMCode-MS (IM) MATLAB-Simulink pentru controlul mișcării, care prin limbajul de programare specific și biblioteca blocurilor poate întocmi schemele de comandă necesare. Ultimul capitol sunt prezintă principalele diagrame de semnal pentru un set experimental de încercări utilizînd structura hardware disponibilă în laborator. În limita accesului restricționat în laborator, dezvoltarea și setarea propriu-zisă s-a făcut fără reglaje sau filtrări de acuratețe urmărindu-se, cel puțin în stadiul actual, doar un control vectorial care să certifice comportamentul și performanțele net superioare comenzii clasice, în buclă deschisă.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectInginerie Electricăro_RO
dc.subjectElectronică de Putere și Acționări Electricero_RO
dc.titleAPLICAT II SOFTWARE PENTRU CONTROLUL ACT IONA RILOR ELECTRICE DE C.A. DEZVOLTAREA S I IMPLEMENTAREA UNUI STAND EXPERIMENTAL PENTRU VALIDAREA STRATEGIILOR DE COMANDA PWM-SVM.ro_RO
dc.typeBachelor Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului