• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • français 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Contribuţii privind extinderea teoriei stratului limită de la placa plană la o suprafaţă curbă, cu aplicaţii la nave

Thumbnail
Voir/Ouvrir
Rezumat _Teza_doctorat_Rodicichin Nicoleta_2012.pdf (1.472Mo)
Date
2012
Auteur
Rodicichin, Nicoleta-Gabriela
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Rezultatele cercetărilor teoretice şi experimentale din domeniul hidrodinamicii navale privind calităţile de marş ale navei sunt dintre cele mai remarcabile în ultimii ani. La obţinerea acestora au contribuit, prin studiile lor, iluştri mecanicieni fluidişti, oferind modele matematice şi informaţii valoroase pe care, mai apoi, cercetătorii din domeniul naval le-au aplicat în rezolvarea diverselor probleme de hidrodinamică. În timpul marşului, în vecinătatea suprafeţei corpului navei există un strat de fluid în care viteza particulelor sale prezintă o variaţie rapidă de la valoarea nulă la o valoare maximă v, numit strat limită, strat marginal sau strat de frecare.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/2755
Collections
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une session

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV