• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • français 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Memory strategies employed by prep-school students in learning vocabulary

Thumbnail
Voir/Ouvrir
ugal_f13_2007_Sarıçoban.pdf (302.8Ko)
Date
2007-01
Auteur
Sariçoban, Arif
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Strategiile de învățare a unei limbi străine sunt metode sigure care consolidează și contribuie la procesul de învățare în limba țintă pentru dezvoltarea abilității de comunicare. Acest articol investighează strategiile de memorare întrebuințate de studenții din anii mici în învățarea elementelor de vocabular. Pentru realizarea studiului, 88 de studenți care au studiat engleză la Departamentul de limba engleză al Universității Ufuk au fost subiectul unei cercetări desfășurate în primul semestru al anului universitar 2006-2007. Cercetarea a fost proiectată conform clasificării strategiilor de memorare dezvoltate de Oxford (Brown 2000: 131). După traducerea chestionarului strategiilor de memorare în limba turcă, pentru a fi siguri de claritatea înțelegerii întrebărilor, experții au acceptat validitatea chestionarului. Apoi s-a desfășurat studiul pilot și s-a observat că studenții nu au întâmpinat dificultăți în înțelegerea întrebărilor şi formularea răspunsurilor, nefiind necesară nici un fel de modificare a chestionarului. Nivelul de încredere al versiunii în limba turcă a fost notat cu 81 în scara de evaluare Cronbach Alpha. În final s-a constatat că subiecții au preferat anumite tipuri de strategii.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/5020
Collections
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură [52]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une session

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV