Collections dans cette communauté

Soumissions récentes

  • Generațiile x, y, și z la locul de muncă – valori , așteptări și motivații 

    Marin, Denisa (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)
    Această lucrare își propune să dezvăluie care sunt valorile, așteptările și motivațiile angajaților dintr-o instituție de stat, care aparțin diferitelor generații. Am pornit de la partea teoretică a conceptului de echipă ...
  • Analiza impactului politicii de CSR la nivelul companiei OMV Petrom 

    Cojocaru, Angelica (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)
    Prezenta lucrare a fost concepută pentru a dobândi o înțelegere a responsabilității sociale a întreprinderilor.Acest concept a primit o importanță majoră atunci când organizațiile trebuie să integreze preocupările sociale ...
  • STRATEGIA DE BRAND ȘI IMPACTUL ASUPRA DEZVOLTĂRII ORGANIZAȚIEI COMPLEX TERRA CLINIQUE 

    Portase, Geanina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
    În prezent, brandurile, atât cele personale căt și cele ale companiilor, au devenit o tendință pe toate piețele. Brandurile bine poziționate cu o imagine puternică oferă valoare clienților și creează relații profitabile ...
  • SMART-WORKING/TELEMUNCA SAU LUCRUL DE ACASĂ? CE VOR TREBUI SĂ ALEAGĂ FIRMELE ROMÂNESTI ÎN URMĂTORII ANI? 

    Pintilie, Doinita (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
    Declararea pandemiei de COVID-19 la nivel mondial și a stării de urgență, inclusiv pe teritoriul României, a adus cu sine un fenomen real de distanțare socială, iar în acest context, telemunca și munca la domiciliu au ...
  • Managementul relatiilor cu clientii in sistemul bancar. Studiu de caz privind satisfactia clientilor cu privire la noile tehnologii utilizat E-Banking. 

    Nicu, Fanel-Florin (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
    În ultimele două decenii, am fost martorii unor schimbări majore în paradigmele bancare, din cauza numeroaselor provocări cu care s-a confruntat sectorul bancar. Realitățile din sectorul bancar post-criză au pus și mai ...
  • INFLUENȚELE RECENZIILOR ONLINE ASUPRA DECIZIILOR CONSUMATORILOR 

    Ilie, Cristi (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
    Web 2.0, cea de-a doua etapă a dezvoltării a fost esențială în transformarea Internetului de la un mediu de difuzare la unul interactiv, permițând dezvoltarea social media. Internetul a devenit rapid o platformă în care ...
  • PLAN DE DEZVOLTARE AL LEADERSHIPULUI ÎN CADRUL COMPANIEI - LIBERTY Galați SA - 

    Constantin, Nicoleta-Daniela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
    Prezenta lucrare urmărește să rezolve problema leadershipului în activitățile economice actuale, să înțeleagă importanța acestui proces și să evidențieze caracteristicile adevăraților lideri. Datorită spațiului limitat, ...
  • COWORKING, metoda inovativă de eficientizare a muncii 

    Tulache, Georgiana-Mădălina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-25)
    Am ales această temă a disertației datorită interesului pe care l-am avut pentru modul în care această revoluționară schimbare a actului muncii a influențat în mod pozitiv evoluția atâtor angajați, antreprenori, ...
  • Piața de outsorcing din România-externalizarea serviciilor de marketing 

    Tîrcă, Mihaela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-25)
    Outsourcing-ul sau externalizarea serviciilor reprezintă modalitatea prin care companiile se dezvoltă mai eficient. Prin participarea la un intemship în cadrul unei companii care și-a externalizat serviciile, de unde ann ...
  • Managementul Conflictelor 

    Vizitiu, Daniela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
    Un studiu efectuat în America de către o Agenție de Management a arătat faptul că majoritatea managerilor de la nivelul conducerii firmei, precum şi cei de la nivelul intermediar, îşi petrec aproximativ 24% din timpul lor ...
  • Implicarea personalului în activitatea de securitate și sănătate în muncă 

    Vîrlănuță, Liviu Gabi (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
    Implicarea personalului reprezintă esența managementul securității și sănătății în muncă (SSM). Forța de muncă implicată în totalitate în managementul sănătății și securității în muncă, cât și un sistem vibrant al ...
  • Managementul procesului de negociere Coordonator științific, Prof. univ. dr. ec. Adrian Micu Masterand, Tudose ( 

    Tudose, Oana Ane-Mary (2020-07)
    Negocierea reprezintă un proces complicat şi adesea de lungă durată. Este un proces de comunicare, de relaţionare, de construirea unor punţi între parteneri. Ei se cauta şi se tatonează, se contactează, curtează, discută, ...
  • Stresul organizațional și factorii care influențează munca în domeniul call-center STUDIU DE CAZ 

    Tofăleanu, Laura Monica (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
    Stresul reprezintă o problemă majoră a societății noastre, nu doar în viața personală, ci și în plan profesional; cu atât mai mult, având în vedere faptul că ne petrecem mare parte din timp la locul de muncă, stresul ...
  • Proiectarea unui model de afaceri utilizând metodologia Lean Business Canvas 

    Tobie, Dragoș Mihai (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
    Cursul Modele de afaceri susținut de coordonatorul meu, Prof. Univ. Dr. Căpățînă Alexandru, m-a făcut să îmi doresc să cercetez și să aprofundez metodele de proiectare a unei afaceri. Plecând de la acest studiu am constatat ...
  • ANALIZA POLITICII DE RESPONSABILITATE SOCIALĂ CORPORATISTĂ, LA COMPANIA ANTIBIOTICE IAȘI 

    Toader, Ana-Maria (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
    Responsabilitate socială corporatista Subiectul care face obiectul acestei lucrări şi anume responsabilitatea socială şi responsabilitatea socială corporatistă este unul foarte sensibil când vine vorba atât de responsabilitatea ...
  • Motivația pentru munca în echipă în cadrul cabinetului stomatologic 

    Roșu, Gabriela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
    Lucrul in echipă este mijlocul prin care oamenii obișnuiți obțin rezultate neobișnuite. Munca în echipa medicului dentist este o componentă care se regăsește în specificațiile fiecărui post disponibil într-un cabinet ...
  • Managementul Conflictului în Instituțiile Școlare 

    Roman, Silvia (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
    Istoria se scrie sub ochii noștri! De ce spun asta? Oamenii trăiesc printre oameni. Oamenii muncesc cu oameni. Oamenii iubesc oameni. Altfel spus, oamenii conviețuiesc împreună. De aceea, este important pentru ei să se ...
  • Performanță și Munca în Echipă 

    Roman, Ionelia (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
    Aceasta lucrare are ca scop formarea unor echipe performante, care se caracterizeazâ printr-o coeziune ridicatâ, performanţă, încredere, o mai buna capacitate de rezolvare a sarcinilor şi a problemelor, de a-şi asuma ...
  • Strategii și politici de recompensare 

    Păun, George Robert (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
    În ultima vreme literatura de specialitate introduce tot mai frecvent conceptul de managementul recompenselor. Prin managementul recompenselor întelegem elaborarea şi implementarea strategiilor, politicilor şi sistemelor ...
  • Strategii de Dezvoltare Profesională în Cadrul ANAF 

    Panica, Georgiana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
    Lucrarea propune o cercetare privind creșterea performanței funcționarilor publici din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală prin orientarea canalizată asupra formării și perfecționării profesionale ale acestora. ...

View more