Caută
Afișează articolele 1-10 of 40
Implicarea stakeholderilor în acțiunile sustenabile demarate de compania H&M
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
Progresul tehnologic și evoluția mediului de afaceri dăunează pe zi ce trece mediului înconjurător, resursele naturale sunt folosite excesiv iar procesele de producție dăunează mediului prin metodele folosite. Continuând ...
Metode de promovare a vânzărilor folosite de compania Sephora
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
Dinamismul societății contemporane și perspectivele globalizării vieții sociale au determinat mutații esențiale în funcționarea mecanismelor economice și în activitatea organizațiilor, schimbări care la rândul lor, au ...
PUBLICITATE CU EFECT. EFICIENȚA CAMPANIILOR PUBLICITARE
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
Imaginează-ți că ești un antreprenor român care dorește să-și promoveze
serviciile/produsele pe TV. Ai la dispoziție o întreagă paletă de televiziuni - unele generaliste,
altele de nișă – a căror audiență poate fi ...
Elaborarea unei strategii de creare a unei comunități în domeniul designului grafic.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
Odată cu saturația pieței și intensificarea concurenței, companiile s-au aflat mereu într-un proces de inovare continuă în ceea ce privește modalitățile de promovare și poziționare față de consumatori. Lupta acerbă pentru ...
Analiza impactului noului segment de consumatori - LOHAS asupra marketingului
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
Stilul de viaţă al consumatorului se construieşte în timp, mai mult decât atât se poate spune că depinde de nivelul de educaţie şi mediul în care trăieşte. În funcţie de preocupările zilnice, de locurile pe care le ...
Lansarea clubului de fitness World Class în Galați
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
În ultimii ani, exercițiul fizic a devenit de o importanță vitală pentru cea mai mare parte a populației la nivel mondial. Nu este surprinzător, acest lucru creează o piață importantă în jurul fitness-ului, activităților ...
Efectele Publicității Negative
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
De ce am ales să mă focusez în studiul meu pe tema publicitații negative?
Pentru că oamenii sunt mai atrași de negativ, este mai intrigant, mai captivant. La fel este si modul în care funcționează publicitatea negativă.
Pentru ...
Valoarea percepută și strategiile de diferențiere și de poziționare ale firmelor distribuitoare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
Pentru a-şi alege pieţele şi pentru a le deservi în bune condiţii, firmele trebuie să-şi selecteze pieţele ţintă. Alegerea pieţei ţintă presupune trei tipuri de activităţi: segmentarea pieţei, orientarea asupra unei pieţe ...
Analiza mixului de marketing la compania Mary Kay
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
Activitatea desfăşurată de firme, indiferent de domeniul de activitate al acestora,
trebuie să răspundă unor multiple cerinţe: dinamism, capacitate de adaptare, capacitate
de inovare, flexibilitate, viziune prospectivă ...
Comerțul electronic în viața cotidiană Studiu de caz: Influența magazinelor de E-commerce interaționale asupra celor din România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
Datorită schimbărilor tot mai rapide din tehnologie, adaptarea la noi metode pentru vânzarea de bunuri și servicii este vitală pentru “supraviețuirea” unui business în ziua de astăzi.După cum afirmă chiar și profesorul ...