Rolul publicității în formarea și educarea opiniei consumatorilor
Résumé
Importanța comunicării în domeniul unei afaceri este cheia către succes ce ajută la îmbunătățirea cooperației și înțelegeri. Comunicarea fiind cel mai bun canal de interacțiune cu clienții care aduc profit și benefici asupra companiei. Pentru oferirea servicior sau vinderea produselor nu este suficient doar vânzarea este nevoie și de însoțirea unei comunicări cooerente pentru cunoașterea acelor servicii, produse. A pune în evidență satifacția nevoilor și consolidarea imagini pozitive. Comunicarea firmei cu clienții tinde de a influența sau în unele cazuri să modifice percepțile, atitudinea, comportamentul, opinile consumatorilor asupra servicilor oferite sau a produselor folosite în cadrul salonului. Un rol importan în extinderea comnicării îl are și publicitatea care este și ia o formă de comunicare de marketing ce promovează și vinde servicii, produse. Comunicarea publicitară are ca scop să schimbe atitudinea clientului asupra servicilor, produselor datorită reclamelor prin care informează clienții despre servicii, produse. Reclama în rândul salonului are ca scop și informarea clienților despre pachetele noi de servicii, extinderea pieți la noi clienții. Are valorii educaționale asupra serciilor oferite de către salon, oferind expliațiile necesare la apelarea de servicii de frumusețe cât și a produselor, și benefiicile acestora. Obiectivul de bază al lucrări este de a evalua influențarea publicități prin comportamentul atribuit al clienților și analiza influenței de publicitate. Publicitatea este o armă de marketing prin care are impact asupra consumatorului și poate fi de lungă durată. Publicitatea este un instrument important în crearea conștetizări servicilor și produselor asupra clientului nou dar și a celui existent pentru luarea decizie în cumpărare.
În Capitolul 1 am prezentat conceptul procesului de comunicare și cum se promovează o organizație, comunicarea de marketing, comportamentul consumatorilor asupra serviciilor oferite și mix-ul de comunicare.
Capitolul 2 conține prezentarea generală a salonului S.C Tabya Eyelashes & Beauty S.R.L. și anume: scurt istoric, oferta de servicii , sistemul de identitate SC Tabya Eyelashes S.R.L. și mediul de marheting al salonului.
Capitolul 3 reprezintă analiza resursilor de promovare a salonului SC Tabya Eyelashes & Beauty S.R.L unde am făcut un studio care a analizat percepția consumatorilor față de servici față de site-ul de promovare și analiza calități privind brandul servicilor.
Capitolul 4 am venit cu o campanie de promovare a servicilor de frumusețe a salonului Tabya Eyelashes & Beauty