Criza de comunicare. Rolul mass-media în gestionarea crizei
Abstract
Zilnic, în mass-media sunt prezentate diverse conflicte de natură socială, politică sau
economică, însoțite de drama umană sau dezastre naturale. Aceste evenimente sunt etichetate de
jurnaliști, drept „situații de criză”, chiar dacă sunt considerate a fi o criză de cele mai multe ori nu
este așa, pentru că nu toate evenimentele amenință în mod grav eficacitatea, buna funcționare sau
starea de sănătate a unei organizații/personalități.Această lucrare tinde să atingă toate aspectele legate de comunicarea de criză, dar și
metodele de soluționare și gestionare a acestor situații dificile. Subiectul abordat accentuează
importanța unui plan fix și eficient de controlare a unei organizații printr-o strictă supraveghere.
Controlarea unor asemenea evenimente se bazează pe un plan al managementului de criză. Un
asemenea plan reprezintă un instrument de lucru esențial, deoarece crizele sunt evenimente care
se desfășoară sub presiunea timpului și în care răspunsurile rapide sunt vitale.