• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • français 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații
  • Facultatea de Litere
  • Științe ale comunicării
  • Jurnalism (licență)
  • Jurnalism (licență) (2019-2024)
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații
  • Facultatea de Litere
  • Științe ale comunicării
  • Jurnalism (licență)
  • Jurnalism (licență) (2019-2024)
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Trecut și prezent în publicitatea românească. Eugenia, un brand etern

Thumbnail
Voir/Ouvrir
David Cosmin, Trecut și prezent în publicitatea românească.pdf (1.421Mo)
David Cosmin, Trecut și prezent în publicitatea românească.pdf (1.421Mo)
Date
2021-02-19
Auteur
DAVID, COSMIN
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Conceptul de publicitate pare chiar a fi in acest caz un termen la o primă vedere. Totuși, imediat ce încercăm să luăm în calcul acest apar mai multe confuzii. Lucrarea cu titlul Trecut și prezent în publicitatea românească ăși propune o abordare teoretică și analitică asupra conceptelor Publicitate și Cultură, a relației de interdependență a acestora și a felului în care acestea se regăsesc una pe teritoriul celeilalte, de-a lungul istoriei.
URI
http://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7893
Collections
  • Jurnalism (licență) (2019-2024) [28]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une session

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV