Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorBotezatu, Ionuț-Alexandru
dc.date.accessioned2022-10-13T06:37:41Z
dc.date.available2022-10-13T06:37:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/8975
dc.descriptionLucrare de disertatie. Coordonator științific, Prof.dr Căpățînă Alexandruro_RO
dc.description.abstractDatorită schimbărilor tot mai rapide din tehnologie, adaptarea la noi metode pentru vânzarea de bunuri și servicii este vitală pentru “supraviețuirea” unui business în ziua de astăzi.După cum afirmă chiar și profesorul Philip Kotler în cartea sa, “pentru a putea prospera – de fapt, chiar a supravieţui – în această nouă eră digitală, marketerii trebuie să-şi gândească strategiile şi să le adapteze la noul mediu al zilei de azi”. Ca în orice știință, marketing-ul este într-o continuă dezvoltare și trebuie să se țină pasul cu tendințele și dezvoltările tehnlogice care pot apărea de la o zi la alta. Marketingul reprezintă totalitatea acțiunilor întreprinse de o firmă cu scopul de a-și promova și vinde serviciile sau produsele. O parte dintre procesele cheie ale marketingului sunt: atragerea clienților, construirea unei relații bazate pe încredere și loialitate cu aceștia, identificarea oportunităților și dezvoltarea de noi produse. Un concept des întâlnit în sfera marketingului este mixul de marketing,cunoscut și sub forma celor 4P: produs, preț, promovare și plasament. Este încurajată ideea de combinare a celor patru nivele decizionale într-un ansamblu de instrumente strategice pentru a se asigura succesul firmei. Noțiunea de produs reprezintă orice bun sau serviciu care poate fi oferit pentru a satisface o nevoie sau o dorință. La nivel de produs trebuie stabilite informații atât despre caracteristicile sale, cum ar fi dimensiunea sau culoarea, precum și despre interesele clientului în sensul de asigurare că produsul îi îndeplinește așteptările. Valoarea produselor oferite este stabilită prin preț, factor important în atragerea consumatorilor deoarece este proporțional cu profitul. Există mai multe strategii prin care poate fi stabilit prețul unui produs, iar una dintre ele are ca punct principal clienții. Această strategie urmărește creșterea numărului de cumpărători prin studierea marjelor de preț pe care ei sunt dispuși să le plătească. Conceptul de marketing are la bază strategiile adoptate de firme cu scopul de a construi o afacere eficientă prin promovarea de servicii care să îndeplinească nevoile și cerintele clienților. Am ales să dezbat în această lucrare tema referitoare la influența magazinelor de E-commerce interaționale asupra celor din Romania, deoarece consider că E-commerce-ul va reprezenta mereu un punct de reper în evoluția tehnologică a magazinelor online. 2 Pentru a putea exemplifica mai ușor acest aspect am structurat lucrarea în trei capitole. În primul capitol am elaborat noțiunile elementare are marketingului online; în capitolul numarul doi am realizat o analiză asupra magazinului Amazon,pentru a putea scoate în evidență mai ușor influențele acestuia asupra eMAG-ului, iar în capitolul trei și anume,studiul de caz, am realizat un studiu referitor la asemănările și influența Amazonului asupra eMAG-ului.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectMarketing si Comunicare in Afaceriro_RO
dc.titleComerțul electronic în viața cotidiană Studiu de caz: Influența magazinelor de E-commerce interaționale asupra celor din Româniaro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului