Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorCAPAT, RAMONA NICOLETA
dc.date.accessioned2022-10-13T06:49:48Z
dc.date.available2022-10-13T06:49:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/8977
dc.descriptionLucrare de disertatie. Coordonator ştiinţific, Prof. univ. dr Nicoleta CRISTACHEro_RO
dc.description.abstractActivitatea desfăşurată de firme, indiferent de domeniul de activitate al acestora, trebuie să răspundă unor multiple cerinţe: dinamism, capacitate de adaptare, capacitate de inovare, flexibilitate, viziune prospectivă etc. De asemenea, în cele mai frecvente dintre situaţiile practice concrete, firma evoluează într-un mediu „agitat” şi imprevizibil. În aceste condiţii, prezenţa marketingului – prin instrumentele sale concrete – se dovedeşte a fi absolut necesară în fundamentarea strategiei globale a firmei. Marketingul este o „filozofie a afacerilor care vede în satisfacerea cerinţelor clienţilor, cheia succesului în afaceri şi recomandă utilizarea practicilor manageriale care ajută la identificarea şi rezolvarea cerinţelor clienţilor” (E. Hill, T. O’Sullivan, Marketing, 1997). Principiul care a stat la baza alegerii acestei teme pentru lucrarea de licenţă este acela că marketingul modern înseamnă mai mult decât a realiza un produs bun, a stabili un preţ atractiv pentru acesta şi a-l face accesibil consumatorilor vizaţi. Lansarea de produse şi servicii noi, care să aibă succes pe piaţă reprezintă o provocare permanentă pentru managementul afacerilor din cadrul firmelor. Lucrarea de faţă îşi propune să prezinte câteva aspecte teoretice privind mix-ul de marketing specific firmelor de produse cosmetice cu exemplificări concrete din activitatea Companiei Mary Kay. Tema principală presupune analiza celor patru variabile ale mix-ului de marketing: produs, preţ, distribuţie şi promovare în baza cărora firma îşi stabileşte strategiile necesare, pentru ca toate produsele companiei să ofere garanţia calităţii la cele mai înalte standarde, eficienţă şi siguranţă dar şi să satisfacă la cel mai înalt nivel nevoile consumatorilor. În capitolul I „Prezentarea companiei Mary Kay” am prezentat istoricul companiei, obiectul de activitate, portofoliul de produse, sistemul de identitate, declaraţia de misiune şi sistemul de valori. În continuare voi descrie pe scurt ceea ce este Mary Kay, ce oferă ea şi ce o diferenţiază de celelalte companii pe piaţă: „Mary Kay este o companie de produse cosmetice americană în domeniul vânzărilor directe. Compania a fost fondată datorită visului unei femei, care dorea să îmbogăţească viaţa femeilor din toată lumea, şi iată că de aproximativ 50 de ani, ea reuşeşte să facă acest lucru. Produsele Mary Kay sunt divizate în 6 categorii: produse pentru îngrijirea tenului, cosmetică decorativă, 1 Analiza mixului de marketing produse pentru îngrijirea unghiilor, produse pentru îngrijirea corpului, produse pentru protecţie solară şi colecţia parfumurilor care se vând în peste 35 de țări ale lumii, cu ajutorul celor 2 milioane de Consultanți Independenți de frumusețe. În capitolul II „Analiza mediului extern de marketing ale Mary Kay” este analizat micromediul de marketing şi macromediul de marketing ale companiei. Tot aici, este prezentată piaţa produselor cosmetice dar şi prezenţa pe teritoriul alor ţări a companiei Mary Kay. În capitolul III „Analiza mixului de marketing” se regăsesc cele patru politici ale mixului de marketing, respectiv: politica de produs, politica de preţ, politica de distribuţie şi politica de comunicare. În capitolul IV „Analiza oportunităţilor privind pătrunderea companiei Mary Kay pe piaţa locală (R. Moldova)” ne dezvăluie posibilităţile femeilor de a intra într-o afacere şi de a avea acces la produse de calitate. Ceea ce am vrut să evidenţiez în cadrul acestei lucrări este că industria cosmetică este una dinamică, lucrurile se schimbă repede, evoluează, se perfecţionează în concordanţă cu nevoile aflate intr-o continuă schimbare a consumatorilor. De aceea trebuie să culegem informaţii despre compania de la care vrem să achiziţionăm produse, să cercetăm politicile adoptate de aceasta şi nu în ultimul rând sistemul de valori pe care îl adoptă. Dacă compania la care aţi apelat consideră că satisfacerea necesităţilor clienţilor este un angajament pentru toată viaţa, atunci puteţi apela la serviciile acesteia cu toată încrederea.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectMarketing si Comunicare in Afaceriro_RO
dc.titleAnaliza mixului de marketing la compania Mary Kayro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului