Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorIon, Elena
dc.date.accessioned2022-10-13T08:58:29Z
dc.date.available2022-10-13T08:58:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/8984
dc.descriptionLucrare de disertatie. Coordonator științific, Prof.dr. Micu Adrianro_RO
dc.description.abstractÎn orice economie de piață, toate companiile și în deosebi cele cu caracter lucrativ au la bază o politică proprie prin care își concep și își desemnează ulterior direcțiile viitoare de acțiune, precum și modalitățile prin care acestea vor fi puse în aplicare. Politica de marketing este cea care înainte de toate trebuie să asigure firmei menținerea pe piața și mai ales dezvoltarea de ansamblu. În condițiile oferite de mediul economic actual, nicio companie, fie ea oricât de mică ar fi, nu poate să activeze și să reziste fără a avea o politică de marketing, o strategie de marketing, care să-i stabilească prioritățile, perspectivele și liniile directoare care să îi permită să își îndeplinească scopul conform obiectivelor propuse. Pentru a avea succes pe o piață o firmă trebuie să își aleagă sau să își construiască în primul rând o strategie de marketing de succes care să o conducă la realizarea obiectivelor stabilite, ținâd cont mai ales de riscuri, situații nefavorabile, punctele forte și cele slabe ale organizației, competitori, ș.a.m.d. Fiind un element central al activității de marketing, strategia de marketing este rezultatul ideilor, valorilor și țelurilor unei firme, ea fiind cea care formulează obiectivele și canalizează eforturile pentru îndeplinirea cu succes a acestor obiective. La nivel global, marketingul modern, presupune ceva mai mult decât inovare de produs și anume comunicarea constantă cu clienții, modelarea continuă a produsului în funcție de nevoile acestuia, precum și stabilirea unui preț atractiv și disponibil pentru consumator. Din acest motiv a apărut necesară reorientarea perspectivei, și stabilirea unui caracter prospectiv pentru a putea da un sens clar tuturor acțiunilor întreprinse de companii Lucrarea intitulată „Strategii și metode de atragere a clienților Starucks ”, este structurată în patru capitole și începe cu prezentarea importanței și marketingul în relația cu clienții.. Sunt detaliate în acest capitol beneficiile marketingului internațioal în relația cu clienții dar și diferențele cu marketingul tranzacțional. 4 În cel de-al doilea capitol începe cu o scurtă prezentare a brandului Starbucks și strategiile de marketing adoptate cu succes, are loc o analiză pe scurt a tuturor factorilor care determină acest tip de strategie. Implementerea și adoptarea unei strategii presupune și cunoașterea tipurilor de strategii existente. Al treilea capitol și ultimul conține strategiile utilizate de aceasta pe platformele online, stabilirea gradului în care aceste strategii sunt de succes prin intermediul metodei de cercetare, sondajul de opinie – chestionarul, iar în încheiere sunt formulate concluziile și propunerile pentru acest studio.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectMarketing si Comunicare in Afaceriro_RO
dc.titleStrategii și metode utilizate pentru atragerea clienților Starbucksro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului