Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorCehan, Anca
dc.date.accessioned2017-12-19T07:55:23Z
dc.date.available2017-12-19T07:55:23Z
dc.date.issued2007-01
dc.identifier.issn1221-4647
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/5008
dc.descriptionAnnals of “Dunărea de Jos” University of GALAŢI Fascicle XIII, New Series. Issue 26, XXV, 2007, pp. 17-22ro_RO
dc.description.abstractLucrarea prezintă constrângerile care îngreunează și limitează formularea întrebărilor de către elevi în timpul unei lecții. Acestea se referă la la ceilalți participanți la interacțiune, la statutul celui participant care riscă și formulează o întrebare, la structura ciclului inițiere – Răspuns – Feedback, la dinamica orei lecției precum și la normele generale de politețe și cele de conduită școlară.ro_RO
dc.language.isoenro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjecteducație, învățământ, feedbackro_RO
dc.titleA few contraints on student questioningro_RO
dc.typeArticlero_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului