Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorColipcă, Gabriela Iuliana
dc.date.accessioned2017-12-19T08:19:55Z
dc.date.available2017-12-19T08:19:55Z
dc.date.issued2007-01
dc.identifier.issn1221-4647
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/5010
dc.descriptionAnnals of “Dunărea de Jos” University of GALAŢI Fascicle XIII, New Series. Issue 26, XXV, 2007 pp. 27-35ro_RO
dc.description.abstractDe-a lungul secolelor, reprezentanții diferitelor curente teatrale au pus în scenă piesele lui Shakespeare conform propriilor lor principii estetice adesea fără să țină prea mult seamă de convențiile teatrale specifice epocii în care aceste piese au fost scrise și de impactul lor asupra discursului dramatic în sine. Nu este totuși cazul regizorului britanic Adrian Noble care, în punerea sa în scenă (1994-1995), și apoi pe peliculă (1996), a piesei Visul unei nopți de vară a lui Shakespeare, a preluat unele dintre convențiile teatrale elisabetane și le-a adaptat dintr-o perspectivă postmodernă așa încât să poată să sublinieze anumite interpretări care, după părerea sa, surprind esența însăși a comediei shakespearene.ro_RO
dc.language.isoenro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectShakespearero_RO
dc.titleReviving Elizabethan performance conventions for the postmodern stage / screen : Adrian Noble's a midsummer night's dreamro_RO
dc.typeArticlero_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului