Arată înregistrarea sumară a articolului
Memory strategies employed by prep-school students in learning vocabulary
dc.contributor.author | Sariçoban, Arif | |
dc.date.accessioned | 2017-12-20T07:40:20Z | |
dc.date.available | 2017-12-20T07:40:20Z | |
dc.date.issued | 2007-01 | |
dc.identifier.issn | 1221-4647 | |
dc.identifier.uri | http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/5020 | |
dc.description | Annals of “Dunărea de Jos” University of GALAŢI Fascicle XIII, New Series. Issue 26, XXV, 2007 pp. 92-103 | ro_RO |
dc.description.abstract | Strategiile de învățare a unei limbi străine sunt metode sigure care consolidează și contribuie la procesul de învățare în limba țintă pentru dezvoltarea abilității de comunicare. Acest articol investighează strategiile de memorare întrebuințate de studenții din anii mici în învățarea elementelor de vocabular. Pentru realizarea studiului, 88 de studenți care au studiat engleză la Departamentul de limba engleză al Universității Ufuk au fost subiectul unei cercetări desfășurate în primul semestru al anului universitar 2006-2007. Cercetarea a fost proiectată conform clasificării strategiilor de memorare dezvoltate de Oxford (Brown 2000: 131). După traducerea chestionarului strategiilor de memorare în limba turcă, pentru a fi siguri de claritatea înțelegerii întrebărilor, experții au acceptat validitatea chestionarului. Apoi s-a desfășurat studiul pilot și s-a observat că studenții nu au întâmpinat dificultăți în înțelegerea întrebărilor şi formularea răspunsurilor, nefiind necesară nici un fel de modificare a chestionarului. Nivelul de încredere al versiunii în limba turcă a fost notat cu 81 în scara de evaluare Cronbach Alpha. În final s-a constatat că subiecții au preferat anumite tipuri de strategii. | ro_RO |
dc.language.iso | en | ro_RO |
dc.publisher | Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați | ro_RO |
dc.subject | vocabular, lexic, limba engleză | ro_RO |
dc.title | Memory strategies employed by prep-school students in learning vocabulary | ro_RO |
dc.type | Article | ro_RO |