Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorSariçoban, Arif
dc.date.accessioned2017-12-20T07:40:20Z
dc.date.available2017-12-20T07:40:20Z
dc.date.issued2007-01
dc.identifier.issn1221-4647
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/5020
dc.descriptionAnnals of “Dunărea de Jos” University of GALAŢI Fascicle XIII, New Series. Issue 26, XXV, 2007 pp. 92-103ro_RO
dc.description.abstractStrategiile de învățare a unei limbi străine sunt metode sigure care consolidează și contribuie la procesul de învățare în limba țintă pentru dezvoltarea abilității de comunicare. Acest articol investighează strategiile de memorare întrebuințate de studenții din anii mici în învățarea elementelor de vocabular. Pentru realizarea studiului, 88 de studenți care au studiat engleză la Departamentul de limba engleză al Universității Ufuk au fost subiectul unei cercetări desfășurate în primul semestru al anului universitar 2006-2007. Cercetarea a fost proiectată conform clasificării strategiilor de memorare dezvoltate de Oxford (Brown 2000: 131). După traducerea chestionarului strategiilor de memorare în limba turcă, pentru a fi siguri de claritatea înțelegerii întrebărilor, experții au acceptat validitatea chestionarului. Apoi s-a desfășurat studiul pilot și s-a observat că studenții nu au întâmpinat dificultăți în înțelegerea întrebărilor şi formularea răspunsurilor, nefiind necesară nici un fel de modificare a chestionarului. Nivelul de încredere al versiunii în limba turcă a fost notat cu 81 în scara de evaluare Cronbach Alpha. În final s-a constatat că subiecții au preferat anumite tipuri de strategii.ro_RO
dc.language.isoenro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectvocabular, lexic, limba englezăro_RO
dc.titleMemory strategies employed by prep-school students in learning vocabularyro_RO
dc.typeArticlero_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului