Marketing: Recent submissions
Afișează articolele 21-40 of 61
-
Relațiile Publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02)Din dorința de a afla mai multe despre relațiile publice, ce sunt ele și cum funcționează, am ales această temă „Relații publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism” pentru a aprofunda considerațiile ... -
Impactul amenajării magazinului asupra vânzărilor
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Mărcile românești – studiu comparativ privind percepția consumatorilor
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Industria frumuseții în era marketingului: efectul influencerilor asupra comportamentului consumatorului
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing privind lansarea pe piață a brandului S.C. BEAUTY V CONCEPT S.R.L.
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing privind lansarea pe piață a organizației Lavender and Blooms
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing în dezvoltarea ORGANIZAȚIEI SC LASHEXTEND SRL
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing privind lansarea unei campanii de crowdfunding
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Tehnici de promovare a complexului turistic ”Castel Mimi”
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Marketingul și stilul de viață sănătos
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Impactul social media asupra îmbunătățirii imaginii brandului Pirates Resort
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de afaceri privind lansarea pe piață a organizației PARTY BUS
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Promovarea Romaniei ca destinatie turistica
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Influenta reclamelor asupra comportamentului consumatorului
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Analiza mixului de marketing la firma PRUTUL SA GALAȚI
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Analiza mix-ului de comunicare pentru marca Gerovital
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Influența variabilelor socio-economice și demografice asupra deciziei de cumpărare a consumatorilor a produselor de panificație
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Organizarea de evenimente și impactul acestora asupra turismului românesc
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Analiza comportamentului clientilor Tarom Romania
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Promovarea României ca destinație turistică
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21)