Marketing: Recent submissions
Afișează articolele 21-40 of 61
- 
Relațiile Publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism 
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02)Din dorința de a afla mai multe despre relațiile publice, ce sunt ele și cum funcționează, am ales această temă „Relații publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism” pentru a aprofunda considerațiile ... - 
Impactul amenajării magazinului asupra vânzărilor 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Mărcile românești – studiu comparativ privind percepția consumatorilor 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Industria frumuseții în era marketingului: efectul influencerilor asupra comportamentului consumatorului 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Plan de marketing privind lansarea pe piață a brandului S.C. BEAUTY V CONCEPT S.R.L. 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Plan de marketing privind lansarea pe piață a organizației Lavender and Blooms 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Plan de marketing în dezvoltarea ORGANIZAȚIEI SC LASHEXTEND SRL 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Plan de marketing privind lansarea unei campanii de crowdfunding 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Tehnici de promovare a complexului turistic ”Castel Mimi” 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Marketingul și stilul de viață sănătos 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Impactul social media asupra îmbunătățirii imaginii brandului Pirates Resort 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Plan de afaceri privind lansarea pe piață a organizației PARTY BUS 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Promovarea Romaniei ca destinatie turistica 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Influenta reclamelor asupra comportamentului consumatorului 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Analiza mixului de marketing la firma PRUTUL SA GALAȚI 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Analiza mix-ului de comunicare pentru marca Gerovital 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Influența variabilelor socio-economice și demografice asupra deciziei de cumpărare a consumatorilor a produselor de panificație 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Organizarea de evenimente și impactul acestora asupra turismului românesc 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Analiza comportamentului clientilor Tarom Romania 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) - 
Promovarea României ca destinație turistică 
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) 
