Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorBuza, Tatiana
dc.date.accessioned2020-07-29T10:03:33Z
dc.date.available2020-07-29T10:03:33Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6349
dc.descriptionLucrare de disertație. Coordonator ştiinţific, Prof. univ. dr. Susanu Irina Olimpiaro_RO
dc.description.abstractÎn zilele noastre , marketingul adresat femeilor este un subiect actual în mai multe domenii, care până nu demult au fost comune atât pentru femei cât și pentru bărbați. De multe ori în fața antreprenorilor apare întrebarea – cum trebuie să promoveze produsele și serviciile destinate femeilor ? Ce instrumente tebuiesc folosite? Am observat că tot mai multe companii își schimbă modalitatea de comunicare adresată femeilor și publicitatea de acum diferă de cea folosită în deceniile trecute. De asemenea, femeile se dezvoltă tot mai mult din punct de vedere educațional, al participării la forța de muncă și al modelelor de cumpărare, fapt care le schimbă percepția asupra stereotipurilor din reclamele vechi (dar care pot fi identificate și în multe reclame din prezent). Astfel, am decis să efectuez o cercetare despre influența publicității asupra publicului feminin în România, să identific ce părere are acesta asupra reclamei și care sunt mesajele cu cel mai mare impact asupra femeilor. În lucrarea de mai jos voi vorbi despre modul în care femeile au fost ilustrate în reclamele unor branduri, cum s-au schimbat stereotipurile despre femei și care este modul de adresare în reclame, astăzi, către consumatorii de gen feminin. Pentru exemplificare am ales compania P&G și mărcile sale: ”Swiffer” și ”Gillette Venus”. Lucrarea este structurată pe 4 capitole , după cum urmează: ➢ În primul capitol sunt aspectele teoretice despre publicitate, diferențele de percepție dintre publicul masculin și cel feminin, puterea de influență a femeilor în cumpărarea unui produs și modul în care afacerile se pot adapta la diferențele între sexe. ➢ Capitolul doi conține principiile vânzării face to face și vânzării online a produselor destinate publicului feminin. Aici voi vorbi despre modul în care companiile își pot adapta comunicarea pentru a obține vânzări mai mari. ➢ Cel de-al trelea capitol conține analiza campaniilor publicitare ale mărcilor ”Swiffer” și ”Gillette Venus” și a modului în care acestea au influențat publicul țintă(feminin). Deasemenea acesta va conține un model teoretic, matematic de analiză pentru identificarea impactului publicității feministe asupra consumatorilor unei companii. Impactul publicității asupra publicului feminin ➢ Capitolul 4 conține analiza pe bază de chestionar, care are scopul stabilirii impactului publicității asupra consumatorilor de gen feminin și influența acesteia asupra deciziei de cumpărare. ➢ Capitolul 5 este format din concluziile desprinse în urma cercetării pe care am realizat-o și propunerile aferente acestei cercetări.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectMarketingro_RO
dc.subjectMarketing și Comunicare în Afaceriro_RO
dc.titleImpactul Publicității Asupra Publicului Femininro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului