Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorMăciucă, Georgiana
dc.date.accessioned2020-07-29T10:58:25Z
dc.date.available2020-07-29T10:58:25Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6378
dc.descriptionLucrare de disertație. Coordonator Științific, Conf. Univ. Dr. Adrian Micuro_RO
dc.description.abstractÎn concluzie, pentru a putea realiza o cercetare de marketing avem nevoie de o analiză a cheltuielilor, urmărindu-se permanent optimizarea raportului efort-efect. Deasemena, trebuie specificat, faptul că, în urma unui studiu nu se poate garanta că informaţiile obţinute, indiferent mărimea acestuia, de profesionalism, de costurile implicate etc., este decizia potrivită; totodată, nu se poate asigura că nu există o altă variantă mai optimă. În sondarea opiniei consumatorilor / clienţilor industriali marketingul dispune de un singur instrument de măsurare constituit din acele baterii de întrebări prin care poate investiga aspecte importante ale activităţii organizaţiei. Statistica studiază dimensiunea fenomenelor, structura şi mutaţiile apărute în timp, dinamica şi relaţiile de interdependenţă cu alte fenomene. Sistemele moderne de marketing, dezvoltate în mediul on-line sunt instrumente care permit organizaţiilor un nou mod de conduită a afacerilor, o nouă viziune integratoare care include nevoile, cerinţele şi dorinţele clienţilor. Cercetarea statistică cu ajutorul sondajelor punctează problema alegerii unei metode de sondaj dintr-o mulţime de metode. Aceste metode se aleg ţinând întotdeauna cont de problemele specifice legate de eşantionare, estimare, reprezentativitate şi precizie. Gruparea lor se face în funcţie de principiul de extragere a eşantionului. Daca privim in practic, alegerea unei metode ridică probleme şi solicită utilizarea unor criterii pentru a decide care metodă de sondaj trebuie utilizată într-un caz particular. Cercetarea pe baza de sondaj nu este doar o activitate științifica, ci o activitate economica puternica. In mod evident, dintr-o multitudine de modalități de sondaj cu precizie comparabila, se alege acel sondaj cu efortul economic cel mai redus. Dar reducerea costurilor poate semnifica si reducerea preciziei. Cu cat un eșantion are volumul mai mare cu atât si precizia va fi mai corecta si mai mare.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectMarketingro_RO
dc.subjectMarketing și Comunicare în Afaceriro_RO
dc.titleUtilizarea observării în investigarea fenomenelor de marketing: aplicație practică pentru cercetarero_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului