Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorNăstase, Oana-Nicoleta
dc.date.accessioned2020-07-29T11:32:38Z
dc.date.available2020-07-29T11:32:38Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6396
dc.descriptionLucrare de disertație. Coordonator ştiinţific, Prof. univ. dr. Susanu Irina Olimpiaro_RO
dc.description.abstractÎn ultimii ani, exercițiul fizic a devenit de o importanță vitală pentru cea mai mare parte a populației la nivel mondial. Nu este surprinzător, acest lucru creează o piață importantă în jurul fitness-ului, activităților în aer liber și sănătății prin exerciții fizice. Prin urmare, companiile mari dezvoltă și extind industria care acum 20 de ani nu prea exista. Relația dintre activitatea fizică și sănătate este punctul de cotitură în această industrie. Știm cu toții că activitatea fizică frecventă și condusă de un profesor, instructor de fitness este esențială pentru obținerea unor niveluri adecvate de sănătate, în special în cazul unor boli, cum ar fi obezitatea, durerile de spate, osteoporoza sau stresul, asociate cu vârsta și cu munca statică. În traducere libera, fitness-ul se referă la ajustarea procesului de adaptare a omului după muncă grea. Prin urmare, fitness-ul este o activitate sportivă, indiferent de anatomia, starea fizică sau psihică a individului, fitness-ul îl poate face să se simtă fericit. Astfel spus, fitness-ul este pentru corp ceea ce reglajul fin este pentru un aparat electronic. În urma practicării lui obținem o stare de bine. În ultimii 6 ani, numărul românilor sedentari a crescut cu 15%, conform ultimului Eurobarometru al Comisiei Europene, ceea ce plasează România pe locul al doilea în topul națiunilor europene cele mai sedentare. Este nevoie de eforturi susținute pentru a îmbunătăți aceste cifre, cu atât mai mult cu cât Organizația Mondială a Sănătății avertizează că lipsa activității fizice reprezintă al patrulea factor de risc major pentru mortalitatea globală. World Class România și-a făcut o misiune din a inspira și motiva românii să fie activi mai des pentru a se bucura de o viață mai sănătoasă. Întrucât peste 50% dintre români consideră că lipsa de timp este principalul motiv pentru care nu fac sport, compania World Class alege să deschidă noi centre fitness în apropierea locurilor de muncă și a reședințelor pentru a crește accesul oamenilor la servicii de sănătate și fitness. Deși acest lanț de cluburi de fitness este de 20 ani pe piata româneasca, rămane singurul de un asemenea concept si anvergură. Făcând o analiză, în Galați s-a observat un număr foarte mic al sălilor de fitness, ceea ce ne duce la scopul acestui proiect: analiza pieței în scopul introducerii francizei World Class în Galați. In prima parte a lucrării voi analiza apariția si evoluția marketingului serviciilor în decursul anilor și industria fitness-ului care se află in continuă dezvoltare și reinventare conceptuală. Voi urmări prezentarea generală a francizei cu acest obiect de activitate, dotările și baza materiala, indicatorii economici care arată evoluția ei în timp, analiza poziţiei pe piaţă a organizației, profilul clienților, furnizorilor, distribuitorilor și al concurenților, analiza mixului de marketing.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectMarketingro_RO
dc.subjectMarketing și Comunicare în Afaceriro_RO
dc.titleLansarea clubului de fitness World Class în Galațiro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului