Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorPintilie, Andreea
dc.date.accessioned2020-07-29T11:40:10Z
dc.date.available2020-07-29T11:40:10Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6402
dc.descriptionLucrare de disertație.Coordonator științific,Prof. Univ. Dr. CRISTACHE NICOLETAro_RO
dc.description.abstractStilul de viaţă al consumatorului se construieşte în timp, mai mult decât atât se poate spune că depinde de nivelul de educaţie şi mediul în care trăieşte. În funcţie de preocupările zilnice, de locurile pe care le frecventează, de atenţia acordată sănătății sau ecologiei se pot construi mai multe tipologii ale stilului de viaţă, iar firma trebuie să se concentreze asupra acestor direcţii. Cu alte cuvinte, motivaţiile, atitudinile faţă de aspecte concrete, de comportamentul zilnic, valorile impuse sau insuflate de familie se concretizează în stilul de viaţă. Nu mărimea venitului este factorul care dezvoltă stilul de viaţă, ci valoarea individului. Societatea noastră permite delimitarea stilului de viaţă în funcţie de mai multe aspecte: caracterul urban/rural, de religie, de cultură, nivel de educaţie și impactul societăţii asupra persoanei. Individul este diferit, este unic, poate aborda dimensiunea venitului doar atunci când îşi manifestă dorinţa de deosebire faţă de restul societăţii, aici nu poate fi vorba de stil de viaţă ci oportunitate sau alegerea de moment. Am ales să realizez lucrarea pe această temă, comportamentul consumatorilor LOHAS și marketingul verde, deoarece prezintă un grad ridicat de noutate. Consider că marketingul verde reprezintă o abordare de actualitate a marketingului convențional, iar firmele trebuie să se adapteze prin proiectarea unui ansamblu de metode buisness prin care să depășească rigorile tradiționale. Conceptul LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability) este parte integrată a marketingului verde, prin asocierea celor două aspecte fundamentale: sănătatea personală și durabilitatea mediului, economia țării poate crește spectaculos. Grupul de consumatori LOHAS nu trebuie ignorat deoarece prin transpunerea lui în toate domeniile de activitate, produsele și serviciile prietenoase cu mediul au un dublu efect: dezvoltare personală conștientă - responsabilă și dezvoltare sustenabilă a societății. În continuarea lucrării am prezentat aspecte legate de: În capitolul 1 - se regăsesc aspecte teoretice: ─ Definirea conceptului de marketing verde și realizarea unei comparații directe cu marketingul convențional ─ Enumerarea trăsăturilor esențiale prin care se conturează marketingul verde ─ Definirea comportamentului consumatorului ecologic și enumerarea elementelor particulare ale produsului verde 4 ─ Importanța factorilor interni și externi în luarea deciziei de achiziție și utilizarea celor patru strategii de cumpărare eco ─ Implicarea firmei în activitatea economică ecologică și promovarea conștiinței eco prin adoptarea codului verde ─ Transpunerea instrumentelor de analiză strategică în marketingul ecologic ─ Adaptarea mixului de marketing pentru activitatea ecologică ─ Modul în care firmele comunică și își prezintă identitatea ecologică În capitolul 2 - am prezentat cadrul actual al pieței produselor eco în România, regăsindu-se: ─ Producția ecologică formată din: producători, procesatori, exportatori, importatori, comercianți și magazine ─ Oferta verde ce cuprinde industria alimentară și nealimentară, industria serviciilor turistice, industria auto și comerțul echitabil - Fair Trade ─ Realizarea analizei SWOT verde Capitolul 3 - cuprinde prezentarea conceptului LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability), conturarea profilului LOHAS și evidențierea rolului lor în cadrul schimbării culturale, realizarea unui studiu la nivelul orașului Galați privind posibilitatea adoptării comportamentului de consum LOHAS și percepția față de stilul de viață sănătos, validarea sau nevalidarea unor ipoteze prin programul SPSS. Capitolul 4 - cuprinde viziunea proprie în proiectarea unei campanii de promovare a conceptului LOHAS în școlile din Galați.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectMarketingro_RO
dc.subjectMarketing și Comunicare în Afaceriro_RO
dc.titleAnaliza impactului noului segment de consumatori - LOHAS asupra marketinguluiro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului