Influența reclamelor asupra comportamentului consumatorului în cadrul organizației Christian Tour Coordonator
Dată
2020-07Autor
Popovici, Gabriela-Iuliana
Abstract
Am ales această temă deoarece am vrut să vin în ajutorul celor care dețin organizații turistice și nu numai, de a vedea care este rolul publicității oferite de aceștia și cum îi influențează pe clienții actuali dar și pe cei potențiali. Este foarte important ca atunci când deții o organizație să știi ce ai de făcut, unde greșești și unde procedezi bine, pentru a avea succes deplin pe o perioada nedeterminată de timp.
Scopul lucrării mele este de a analiza compania turistică Christian Tour pentru a vedea cum își desfășoară activitatea , dacă ține cont de dorințele clienților sau nu, de a întreba publicul ce își dorește exact de la această companie și de a prezenta o strategie de succes celor de la Christian Tour.
În prima parte a lucrării voi vorbi despre cât de importante sunt reclamele pentru organizație și despre conceptele și evoluția acestora în compania Christian Tour.
În partea a doua voi prezenta organizația Christian Tour, și anume: istoricul organizației, voi vorbi despre viziunea, scopul și obiectivele propuse de organizație; obiectul de activitate este foarte important și de aceea , este bine să fie prezentat, pentru a ne face o părere despre această organizație. Managementul resurselor umane este de asemnea important; Având în vedere că această organizație este destul de mare, managementul resurselor umane este, de asemenea impresionant. Cum fiecare lucrare are parte de analize succinte, voi apela la o analiza SWOT pentru a înțelege mai bine această companie, voi apela și la o hartă de poziționare pentru a înțelege ce rol are concurența în viața acestei organizații; la sfârșitul celei de-a doua părți voi analiza organizația Christian Tour folosindu-mă de modelul lui Porter.
În partea a treia voi realiza un studiu de caz pe bază de chestionar în care voi analiza influența reclamelor asupra comportamentului consumatorilor în cadrul organizației Christian Tour și voi interpreta rezultatele cu ajutorul scalelor de interpretare a unui chestionar, și anume: Scala cu sumă constantă, Scala lui Likert, Scala lui Stapel, Diferențiala semantică și Modelul Fishbein-Rosenberg. Chestionarul se va adresa unui număr de 160 de indivizi și la sfârșitul acestuia voi prezenta în ce mod reclamele influențează comportamentul consumatorilor în cadrul organizației Christian Tour. În ultima parte voi elabora concluziile lucrării, și propunerile mele pentru această companie turistică. Pentru o primă impresie publicitatea este legată mai mult de marketing decât de sociologie sau psihologie, însă, tot mai mulți specialiști susțin faptul că se revendică din științele comunicării, sociologia comunicării și psihologia aplicată.