Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorPăun, George Robert
dc.date.accessioned2020-07-30T11:22:37Z
dc.date.available2020-07-30T11:22:37Z
dc.date.issued2020-07
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6569
dc.descriptionLucrare de disertație. Coordonator stiințific, Conf.Dr. Lukacs Editro_RO
dc.description.abstractÎn ultima vreme literatura de specialitate introduce tot mai frecvent conceptul de managementul recompenselor. Prin managementul recompenselor întelegem elaborarea şi implementarea strategiilor, politicilor şi sistemelor de recompense ce permit organizaţiilor să îşi îndeplinească obiectivele prin recrutarea și menţinerea angajaţilor dar şi prin motivarea corespunzătoare a acestora. Managementul recompenselor constă, în proiectarea, implementarea şi menţinerea fluxului de recompensare a angajaţilor care trebuie să fie în acord cu performanţele firmelor şi supuse unor îmbunătăţiri constante și continue Practica și teoria în acest domeniu ne demonstrează că în privința recompenselor angajaţilor, firmele folosesc o multitudine de termeni , ca de exemplu: recompense, compensaţii, salariu , remuneraţie, retribuţii, leafă, plată, stimulente, etc În aceste condiţii, mulți specialişti în domeniu ne arată că managementul recompenselor este un concept mult mai larg privind recompensele angajaţilor pentru ceea ce aceştia au pot face pentru organizaţie. Altfel spus, recompensarea personalului este un domeniu foarte important și impetuos necesar pentru organizaţie prin care se influenţează atât comportamentul angajaţilor dar și eficienţa firmei.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectManagementro_RO
dc.subjectStrategii și Politici Managerialero_RO
dc.titleStrategii și politici de recompensarero_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului