• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • français 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Ec language policy and content-based learning in Romania

Thumbnail
Voir/Ouvrir
ugal_f13_Cehan.pdf (115.4Ko)
Date
2006-01
Auteur
Cehan, Anca
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Articolul este o sinteză a trăsăturilor caracteristice abordării studiului limbilor străine din perspectiva integrării conținutului şi a limbii. Această abordare este o soluţie interesantă pentru promovarea cunoașterii limbilor străine la diferite nivele de performantă, necesară pieței muncii, dar şi pentru promovarea cunoașterii interculturale şi a globalizării. Aceasta abordare cu dublu obiectiv generează o motivație mai susținută la cursanți.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4983
Collections
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură [52]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une session

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV