• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Previzibil vs. imprevizibil în discursul publicitar

Thumbnail
View/Open
ugal_f13_Cîrnu.pdf (154.0Kb)
Date
2006-01
Author
Cîrnu, Mihaela
Metadata
Show full item record
Abstract
More than in any other type of communication, the advertising text cultivates the ludic, under its different aspects, at different levels, and, as it is the case with any game, there are predictable sequences but there also are unpredictable situations which enhance the curiosity of the participants. Different forms of repetitions oppose ambiguities, each of them playing a well determined role. Our contribution is an analysis of the means which produce these stylistic figures.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4984
Collections
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură [52]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV