• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • español 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
Ver ítem 
  •   DSpace Principal
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură
  • Ver ítem
  •   DSpace Principal
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Previzibil vs. imprevizibil în discursul publicitar

Thumbnail
Ver/
ugal_f13_Cîrnu.pdf (154.0Kb)
Fecha
2006-01
Autor
Cîrnu, Mihaela
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Resumen
More than in any other type of communication, the advertising text cultivates the ludic, under its different aspects, at different levels, and, as it is the case with any game, there are predictable sequences but there also are unpredictable situations which enhance the curiosity of the participants. Different forms of repetitions oppose ambiguities, each of them playing a well determined role. Our contribution is an analysis of the means which produce these stylistic figures.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4984
Colecciones
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură [52]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contacto | Sugerencias
Theme by 
Atmire NV
 

 

Listar

Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

Mi cuenta

Acceder

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contacto | Sugerencias
Theme by 
Atmire NV