Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorRugină, Sorin
dc.date.accessioned2022-10-13T09:15:26Z
dc.date.available2022-10-13T09:15:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/8988
dc.descriptionLucrare de disertatie. Coordonator ştiinţific, Prof. univ. dr. Adrian Micuro_RO
dc.description.abstractImaginează-ți că ești un antreprenor român care dorește să-și promoveze serviciile/produsele pe TV. Ai la dispoziție o întreagă paletă de televiziuni - unele generaliste, altele de nișă – a căror audiență poate fi transformată în potențiali clienți. Afacerea ta se află în primele etape, respectiv identificare și atragere, când întrebări de genul cum să fac mai mulți oameni să devină conștienți de produsele mele sau cum să-i fac să-mi viziteze locația/site-ul nu-ți dau pace. Adaugă la acest scenariu și un buget limitat pentru publicitate și vei constata că te afli într-o mare dilemă. Vei alege televiziunea pe care o urmărești în mod regulat, televiziunea cu cea mai mare audiență, te vei îndrepta către o televiziune locală sau vei încerca să identifici postul cu cel mai mic ratecard? Mai multe difuzări pe un post local sau mai puține pe o televiziune de rating mare? Care este cea mai bună oră pentru a-ți plasa mesajele publicitare? Unde se află potențialul meu cumpărător: pe ProTV, urmărind Românii au talent, pe Antena1 – Chefi la cuțite sau pe Kanal D – Survivor? Pus în fața acestor întrebări, constați că misiunea pe care ți-ai asumat-o nu este deloc ușoară. Există riscul de a îți plasa mesajul într-un program cu audiență mare, dar fără a fi reprezentat de publicul tău țintă. Poți cheltui prea mulți bani pentru un efect nesemnificativ sau poți constata că spotul tău publicitar a fost văzut de suficienți oameni, dar nu a generat dorința de consum. Altfel spus, poți constata că te afli în fața unui mare eșec. Un eșec cuantificat în bani cheltuiți, timp consumat și nervi întinși. Soluția? Apelează la profesioniști!ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectMarketing si Comunicare in Afaceriro_RO
dc.titlePUBLICITATE CU EFECT. EFICIENȚA CAMPANIILOR PUBLICITAREro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului